Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 2262 ggr
Jotta
0

Skogkattmästerskap 5 januari

Skogkattslingan bjuder in till Skogkattmästerskap måndagen den 5 januari (klämdag) på Kistamässan i samband med Husdjursmässan.

Inbjudan finns här

WesthKiowas
0

Kul, ska kolla schemat, vore typiskt om man jobbar som vanligt när det är nåt kul på gång.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

kerstin2181
0

Om någon mer från Örebro trakten ska åka, så är jag kanonsugenSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

MissMikkus
0

Jag har anmält en katt tills vidare.

Frostnattens
0

Knelangen? Jag lovar det blir en upplevelse….. Skrattande

Glöm inte kameran….

//Maud

Bengan-A
0

#4 Vad är en Knelang?

Mvh Bengan

LittleL
0

#5 Det är en domare ifrån Tyskland. Flört

/Sylvia

Silverpumans
0

Jotta, finns det möjlighet att få stå och sälja tror du… FlörtFlörtOskyldig

Bengan-A
0

#6 Tack.

Mvh Bengan

Sissi
0

Nu har jag anmält Tryffel och Adidas till Skogkattmästerskapet!

Extra skoj att få ta med Tryffel som inte varit på utställning sedan "Adam var länsman".

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

AngelicaT
0
svampis
0

Jag hade oxså tänkt att ta med mig Murkla och Fakir….men har hört att det redan är fulltSkrikandes

Jotta
0

#11. Det ryktet måste stoppas! Det är inte fullt, så det är bara att anmäla.

Labolina_73
0

Jag anmälde för länge sedan,,, ska bli så skojjigt… :-)

//Linda

Margona
0

Jag anmälde Smeagol och lilla Corin.

Sagolika
0

Jag skulle gärna vilja, men det är alldeles för långt bort.

Wichita
0

#2 Om jag ska dit så kan vi samåka, jag åker från Tibro! Har inte kollat med ledighet än!

Jotta
0

Ytterligare en domare är inbjuden till Skogkattmästerskapet den 5 januari.

Se inbjudan här

Välkomna!!

MissMikkus
0

#17 Oj vad roligt!

Juliette-
0