*S Pax Romas Jupiter
Ahh, neeej, vd fin han är! Jag har varit inne och suktat efter denna kille så många gånger…
Grattis till en underbar avkomma
Mvh/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Jupiter är jättefin! Jag är en stor beundrare av hans far också.

Tack :-D
Han utvecklas helt fantastiskt, vore det inte för att han antastar sina två systrar och säkerligen sin mamma så jaaa… Iofs vet man aldirg, han kanske stannar men det blir bökigt..

Evolution är superfin. Jag är mycket nöjd över ungarna både exteriört men mest temperamentsmässigt och av någon konstig abledning så älskar flera av dom vatten?
Fick just höra att Janus slår igång kranar själv mitt i natten och sitter där obekymrat haha
Ja, jag vet hur svårt det är att sälja dem när de börjar bli stora och har vuxit in i familjen. Det slutade ju med att vår hane blev kvar och det har jag aldrig ångrat! Dock har vi ju inte haft systrar utan bara mamma hemma och det har funkat helt förvånansvärt bra. Han har inte antastat sin mor, och hon har inte heller tillåtit sådana fasoner…! Men nu är det inte länge kvar tills han bli kastrat hoppas jag, så man slipper gå på helspänn, för det gör man med mor och son hemma.
Jaa, jag måste säga att han är stilig Jupiter *suck*

Jo vi har ju haft Brides pappa Orwell fertil till i våras och det var ett jäkla vaktande :-(
Ja han är urläcker faktiskt, tror han väger kring 5kg nu vid sju månader. Stora tassar som tusan, ja han är en gobit..
Jaså, är det kastrering på gång?
#7 Ja, jag har ju en planerad kull på honom med min hona, sen vill jag att han ska få bli kastrat. Han sköter sig mycket bra på alla vis, men har blivit så mager och det är tråkigt att se. Jag vill ju att han ska må gott! Så vi ska skynda oss att sätta våra planer i verket sedan ska han få lugn och ro, goa killen.

Ja det är trist. Vår O var som en sticka, så himla maffig, lång och häftig men bara närmare 6 kg. Nu har han lagt på sig liiiitegranna..

Kollade in din hemsida. Vilka snygga öron han har! Som klippta..
#10 Ja, hans öron är verkligen fantastiska, perfekt form och placering. Hoppas han ger dem vidare till sina barn! Det ska bli spännande, har sett fram emot den här parningen länge nu :-)
Hur gammal är Jupiter nu?

Ojojoj så det blir förhoppningsvis bebisar snart. gud så spännande! De små liven är verkligen underbara..
Han är sju månader nu

Vad fin han är Jupiter!
Fick du mitt PM Aldoran?

Jajjomensan jag fick det 
Han ser tor och maffig ut för sin ålder! Verkligen en vacker kille

Silly: han ÄR stor
.. Concordia hängde med grabbarna bra från börja men nu är hon lillasyster, detsamma gäller storasyrran Naiobi. Tror tom han vuxit om mammakatt men så har han ju att brås på..
Han kommer blir stoooor (tror jag)

Hm jag har inte listat ut hur sjutton man gör när man ska klistra in stora bilder 

Så fina katter, en riktigt lyckad kull måste jag säga! Mars ser ju bara för härlig ut han med!
Mvh/Jessica

Oj vad det blev konstigt nu?
Nej det ser alldeles ut som det ska

en mycket tilltalande kille
Synd att det är sååå långt bort till honom!!

vettan: visst är han en godbit 

Ja en sådan skulle jag vilja ha!!!
Men det är ju väldigt långt….
Men han hade garanterat fått det bra här hos mina flickor.

Ja vi bor ju i norrbotten men transport går alltid att lösa på något sätt 

Hejsan,,
en mycket vacker pojke,, att ni inte behåller honom.. men hm jag vethur det kan låta på den fronten.. ;-)
Men han är verkligen super..
//Linda

Gud vad fin han är vilken läcker kille och jätte fina syskon.. mumma

Labolina: Jaaa man är sugen men med mamma och två systrar så är det lite knorrigt..
Juliette, tackar!

Han är jättefin!
Ja, han är verkligen jättefin! En riktig snygging… *suckar och trånar*

Hm, mycket konstigt att en sån snygging blir kvar, för han ser verkligen kanonfin ut
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Ja det är väl en kombination av dålig marknadsföring, avstånd med mera…

Synd att brorsan bor hos Elinor, annars hade han varit välkommen till mig
trots det långa avståndet.
/Sylvia

Sylvia: Ja det var synd 
Har du annonserat honom? konstigt att han inte funnit hem… Han som är sååå fin! *sugen*

Silly: Jag tror att du är hans största beundrare :-D
Jamen tyvärr har vi fått en hel del oseriös respons och jag kan nog vara ganska kinkig för att det ska bli rätt hem..
Han väger 5.5kg nu vid 8 månader..

Åh, ja jag är nog hans största beundrare märks det eller?
Man ska vara kinkig med hemmen och värre och värre blir man ju äldre de blir. Då vet man ju också så mycket mera om deras personlighet och vad som skulle passa och inte.