Får jag visa familjen?
Åhhh vilken härlig kattfamilj, riktigt tjusiga allihopa
mums säger jag bara

Gud vad fin den bilden vart.. Mums sån där riktigt fin förstoring.. du är en duktig kull fotograf må jag säga kanske nått att satsa på ;) Snart ska jag dock sno den där till höger ;)

Oaw!! Vilken snygg bild.. hur i hela friden fick du dem att sitta så stilla?? 

så nydelige…
Jättefin bild och roligt att alla sitter så fint på rad!!!
Numer pensionär i Nynäshamn

En jätte fin bild på jätte fina katter=)har du klistrat fast dem ;)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Vilken vacker familj 
Sååå vackra, och även jag måste få fråga om du klistrat fast dem ;-)). Gruppbilder är kanonsvårt, alltid är det någon som är på väg någonstans….eller tittar bort…eller börjar busa……mm mm mm…ALLT kan hända.
Verkligen kul att Ghost fick en chans att träffa din vackra Ozone. Jag hoppas att få chans att se småttingarna på någon utställning framöver.

Helt oootrolig vilken jättefin bild och vackra katter. Det är ju svårt att få gruppbild och där har du verkligen fått till det.
/Marie
Inte illa att få alla att posera så fint samtidigt! :)
Det är ett sånt himla bra foto!
Tack så mycket allihopa! Det var nog mest en lyckträff att de satte sig så fint och att jag knäppte en bild i precis rätt ögonblick! Kuö var det i alla fall, den blir förstorad och inramad här hemma.
#8 Och jag är så glad att jag fick möjlighet att använda snygge Ghost! Småttingarna kommer att spridas från Skellefteå i norr till Västerås och Stockholm i söder. Så du kanske råkar på någon av dem på utställning någon gång!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt