Hemsidan färdig
Nu sköter jag min hemsida själv,har ändrat en hel del,en kompis har lärt mej&jag tycker att detta är jättekul
Välkommen in: www.karmskogens.com
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Det är superduperfint hjärtat,, vissa sidor som man (jag iaf) måste scrolla i sidled på, men annars verkligen super.. :-)
pok min bästaste vän.
Helt okej sida.
Fast hade den varit min så skulle jag tagit bort blinkande stjärnor.
Och varför har man en klocka på hemsidan då alla med en fungerande dator har klockan nere till höger på dataskärmen
//Anna som ingen hemsida har

Tack Linda;) Men vilka sidor måste du scrolla i sidled?
POK till dej oxå;)
#2 Tack,blinkande stjärnor är ju en smaksak,varför jag har en klocka är inte för någon annans skull,utan för min egna,älskar nämligen klockor
Marina/ S*Karmskogen's

Frontsidan,
Mina Katter,
Mina Planer,
Om Mej,
Om Rasen,
Länkar,
Man måste scrolla för att se hela sidan, dvs det du lagt till vänster, ser man inte,, mer eller mindre på sidorna.
Det bästa är om du har samma sidmarginal på alla sidor.
Tycker jag iaf.. :-)
POK
Tycker sidan är jättefin! jag behöver inte scrolla
..
S*Winsnes Wilda

Jag vet ju att det har med vilken inställning man har på sin dator, men jag har 1024*764 och en 17 tums skärm.
Har man en större skärm eller en minsre upplösning går det ju säkert, men jag tror ju att det ska vara meningen att ingen ska behöva scrolla.. :-)
/L

#5 Tack så mycket,ännu har jag mycket kvar att lära,men så kul&skönt att kunna själv
#6 Attans va du får scrolla,då har du något att göra
Skojjar bara ,ska se om jag kan få hjälp med dessa sidor.
Är det flera som måste scrolla på dessa sidor?
Marina/ S*Karmskogen's
Jag behöver inte scrolla alls, har en 17 skärm och 1280 X 1024
Fin sida
/Lisbet

Här scrollas det inte heller, men jag har samma förutsättningar som Lisbet… 

mm men med den upplösningen blir allt mindre och då får allt på sidan plats, men med min upplösning måste man scrolla..
//L

#10 Ska få hjälp att fixa till det någon dag så att ingen behöver scrolla.
Nu är iaf hemsidan uppdaterad,med lite av varje:) 8-veckorbilderna är även inlaggda.Välkomna in: www.karmskogens.com
Marina/ S*Karmskogen's

Det är sååå fint så.. Nu har jag en större skärm och annan upplösning , så jag behöver inte längre scrolla.. ;-)
//L

Va bra Linda,för du e ju den sista som ska behöva scrolla;)
Någon som tycker något annat är fel eller konstigt så säj till
Marina/ S*Karmskogen's