Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1307 ggr
LittleL
0

Gott Nytt År!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sissi
0

Vilket roligt nyårskort!
Gott Nytt År från mig också!!!

Kort kommer senare, har inte gjort något än.

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Kattilaforsens
0

Vi önskar också alla ett riktigt Gott Nytt 2009!

maximus
0

gottnyttar2009.gif (202419 bytes)

kerstin2181
0

Är inte färdigtränad, men gör så gott jag kanCool

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

blondifire
0

Gott nytt från S*Winsnes Wilda!

S*Winsnes Wilda

missilina
0

Gott nytt år önskar S* Knoxville´s & Co

Hillepiller
0

Hm, en tjatig fråga igen, HUR gör man för att få in bilden direkt i inlägget??/Helena

missilina
0

#7 Man måste ha bilden på hemsidan óch så kopierar man den och klistrar in /Bus enkelt .. Eva

Mylingens
0

#7 Om du inte har den på hemsidan så lägger in där här som vanligt och sen när inlägget är publicerat så trycker du upp bilden och kopierar den. Sen går du in och redigerar ditt inlägg och klistrar in den i ditt inlägg! //Kaisa

MissMikkus
0

#9 Tack!! Nu börjar jag också förstå hur man kan göra. Får försöka nästa gång det är dags för nån bild.

Hillepiller
0

Männ, va lätt det var!!SkrattandeTACK för hjälpen!

Ixatrixa
0

Från alla oss i S*Ixa´s (på bilden Joline)

Sissi
0

Gott Nytt År

Önskar Sissi & S*Tam-Trion's alla katter

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

svarttraskets
0

Från oss alla Svartträskare!

Bengan-A
0

Gott nytt år från S*Stohagens med bild på GT kullen. Idag kostade de oss en ny julgransbelysning sedan de vält granen Glad

Mvh Bengan

Merlyn
0

Gott Nytt År från S*StarsHollow's, Mvh Merlyn

Tack Sylvia, S*LittleL för mitt nyårskort Skrattande

skogisen
0

Alla S*Kaup Home Cat's  Önskar er ett Gott Nytt År!!!

Här är våran senaste julklapp--en riktig S* Kaup Home Cat's Unexpected Joy       "Oidipus"

Eftersom det blev som det blev

&

inte vi var hemma under den tiden 12/9  -20/9 -08. så kommer denna underbara varelse att stanna hos oss,,det var en "läskig" upplevelse först, eftersom vi var helt ovetande om att han fanns i våran Tindras inre,fast vet hade kollat henne, för jag tyckte att hon beteede sej konstigt, & ville säga mej nått---ingen fara enligt vet, kom tillbaka efter en vecka, efter tre dagar så föddes denna ljuvliga varelse i min troslåda---där låg han alldeles renslickad och såååå fin, 129 gr & alldeles torr, & sovande, läs på min blogg  ni som är intresserade den 23/11-08, då började hela mysteriet---men vi är så glada att den här killen kom till oss, eftersom vi håller på att förlora en av våra katter som är 18 år---kan bara tala om att det är första gången som 18-åringen slickar på en kattunge :-) -lite tröst i det hela.

Det var därför inte Våran "Tindra" löpte mer efter att vi kom hem från Italien *S*

Jag ringde till Kattis S*Drakborgen's eftersom vi skulle para Tindra med IC S*Drakborgen's Yllin Kyllin, jag grät och stammade fram vad som hade skett, men vi kom fram till att det är inte så fasligt farligt, eftersom det inte finns några andra inavel i deras stamtavla, och vi kommer att kastrera honom, eftersom han kommer att bo kvar hos oss.

Så nu har våran S*Kaup Home Cat's Pyrit fått träffa Yllin Kyllin i stället---som det verkar i dagsläge så är hon dräktig, men efter den 3 jan kan vi kanske se på riktigt.

Alla är glada --det är Bra <3<3<3

ÅÅÅÅ vilken lång historia det här blev--men det är nu jag vill gå ut med den , Oidipus är 5 veckor och sååååå fin…………

Eva-Helen
0

#17 Han är såååååååååå fin Yvonne. När jag läste eran historia så tänkte jag det kan hända den bästa, för det är inte alltid som vi människor får hjälpa till att styra, utan ödet ville ngt annat, denna gång. Yvonne, du är en sådan fin och genom snäll  och go människa, det märkte jag första gången som jag fick äran att träffa dig, så jag tror ingen skulle se ner på dig för detta och jag tycker att Ni ska vara stolta över eran nya krabat för han är helt helt gudomlig.Hoppas jag får komma hälsa på hemma hos er någongång och se alla era fina katter IRL.GladMånga varma kramar från oss och vi önskar er "ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR"

Ps. Vi  katter på S*Fitnesscats har  tyvärr ingen Gott nytt år bild detta år, matte vet inte hur man görSkrikandes. Men vi sänder ialf många många hälsningar till eder alla på iFokus.

blondifire
0

Hej  # 18. gjorde ett kort åt er på er underbara padda.hoppas det va ok…annars tar jag bort det såklartSkäms.

S*Winsnes Wilda

Eva-Helen
0

#19 Åhhh tusen tusen tack. Vilken fin bild. Tack så hemskt mkt, får vi sätta in den på vår hemsida?

Gott nytt årGlad

*Kram*

blondifire
0

vassegod!Skrattande självklart!! har mailat det nu.

S*Winsnes Wilda

ingann
0

Vilka fina bilder allihopa!

Gott Nytt År till alla:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

favoritkatten2
0

Gott Nytt År på er alla… Ser fram emot ett nytt spännande år, och det börjar bra med att i jan börja på PawAcademys andra delkurs =)

Tjusiga kort ni alla gjort =)

froydisgjest
0

Hei hei.

Legger med et kort med vår nyeste familiemedlem (N)Sandøy Hårek som får æren av å ønske alle et godt mytt år.

LottaC
0

Gott nytt år önskar vi er alla!!

Christina-S
0

Här kommer en nyårshälsning (dock inte lika fin som alla andra, jag är inte så haj på Photoshop ännu skulle behöva träna ännu mer eller gå en kurs) från oss som fortfarande är kvar där vintern  finns. Åker hem till stan i morgon Gråter

annise
0

gott nytt år

ambergårdens

Kronängens
0

Gott Nytt År önskar vi på Kronängen!

/Susanna

ingann
0

Ett enkelt kort från Razzlan:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

MissMikkus
0

Gott nytt år 2009 Hat