Vilket roligt nyårskort!
Gott Nytt År från mig också!!!
Kort kommer senare, har inte gjort något än.
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Gott nytt år önskar S* Knoxville´s & Co

Hm, en tjatig fråga igen, HUR gör man för att få in bilden direkt i inlägget??/Helena
#7 Man måste ha bilden på hemsidan óch så kopierar man den och klistrar in /Bus enkelt .. Eva

#7 Om du inte har den på hemsidan så lägger in där här som vanligt och sen när inlägget är publicerat så trycker du upp bilden och kopierar den. Sen går du in och redigerar ditt inlägg och klistrar in den i ditt inlägg! //Kaisa

#9 Tack!! Nu börjar jag också förstå hur man kan göra. Får försöka nästa gång det är dags för nån bild.

Männ, va lätt det var!!
TACK för hjälpen!

Alla S*Kaup Home Cat's Önskar er ett Gott Nytt År!!!
Här är våran senaste julklapp--en riktig S* Kaup Home Cat's Unexpected Joy "Oidipus"
Eftersom det blev som det blev
&
inte vi var hemma under den tiden 12/9 -20/9 -08. så kommer denna underbara varelse att stanna hos oss,,det var en "läskig" upplevelse först, eftersom vi var helt ovetande om att han fanns i våran Tindras inre,fast vet hade kollat henne, för jag tyckte att hon beteede sej konstigt, & ville säga mej nått---ingen fara enligt vet, kom tillbaka efter en vecka, efter tre dagar så föddes denna ljuvliga varelse i min troslåda---där låg han alldeles renslickad och såååå fin, 129 gr & alldeles torr, & sovande, läs på min blogg ni som är intresserade den 23/11-08, då började hela mysteriet---men vi är så glada att den här killen kom till oss, eftersom vi håller på att förlora en av våra katter som är 18 år---kan bara tala om att det är första gången som 18-åringen slickar på en kattunge :-) -lite tröst i det hela.
Det var därför inte Våran "Tindra" löpte mer efter att vi kom hem från Italien *S*
Jag ringde till Kattis S*Drakborgen's eftersom vi skulle para Tindra med IC S*Drakborgen's Yllin Kyllin, jag grät och stammade fram vad som hade skett, men vi kom fram till att det är inte så fasligt farligt, eftersom det inte finns några andra inavel i deras stamtavla, och vi kommer att kastrera honom, eftersom han kommer att bo kvar hos oss.
Så nu har våran S*Kaup Home Cat's Pyrit fått träffa Yllin Kyllin i stället---som det verkar i dagsläge så är hon dräktig, men efter den 3 jan kan vi kanske se på riktigt.
Alla är glada --det är Bra <3<3<3
ÅÅÅÅ vilken lång historia det här blev--men det är nu jag vill gå ut med den , Oidipus är 5 veckor och sååååå fin…………
#17 Han är såååååååååå fin Yvonne. När jag läste eran historia så tänkte jag det kan hända den bästa, för det är inte alltid som vi människor får hjälpa till att styra, utan ödet ville ngt annat, denna gång. Yvonne, du är en sådan fin och genom snäll och go människa, det märkte jag första gången som jag fick äran att träffa dig, så jag tror ingen skulle se ner på dig för detta och jag tycker att Ni ska vara stolta över eran nya krabat för han är helt helt gudomlig.Hoppas jag får komma hälsa på hemma hos er någongång och se alla era fina katter IRL.
Många varma kramar från oss och vi önskar er "ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR"
Ps. Vi katter på S*Fitnesscats har tyvärr ingen Gott nytt år bild detta år, matte vet inte hur man gör
. Men vi sänder ialf många många hälsningar till eder alla på iFokus.
#19 Åhhh tusen tusen tack. Vilken fin bild. Tack så hemskt mkt, får vi sätta in den på vår hemsida?
Gott nytt år
*Kram*
vassegod!
självklart!! har mailat det nu.
S*Winsnes Wilda
Vilka fina bilder allihopa!
Gott Nytt År till alla:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Gott Nytt År på er alla… Ser fram emot ett nytt spännande år, och det börjar bra med att i jan börja på PawAcademys andra delkurs =)
Tjusiga kort ni alla gjort =)

/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

.