Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 413 ggr
AngelicaT
0

Resultat Birka?

Hur har det gått för er alla som ställt i dag? Är så himlans nyfiken!

elfame
0

Ja..jag är oxå nyfiken på hur det gått??

Blankan
0

Jag ställde min ragdoll, en kastrerad hona som tog sitt 8:e CAPE. Så nu!!!!! Är det spännande inför nästa utställning med henne =)

Margareta
0

Min Bellis fick sitt 2 CACIB och är nu stoppad i Sverige.
Hon fick dessutom helt oväntat en BIV, eftersom det gled in en tredje svart katt som färgändrats idag.

TACK Mats för jättefin insats under bedömningarna. Ditt agerande höll henne verkligen lugn både på morgonen och vid nomineringen. Idag var den bästa utställningen på länge och vi börjar få lite gott hopp för att hon skall stå ut på lite fler uställningar.

Hon fick ju dessutom vara kvar till sent eftersom jag och Linnea är Birkingar och det skötte hon galant, nu på kvällen orkade hon inte ens vara sur, utan låg sött och sov i Linneas knä när vi fikade.

Numer pensionär i Nynäshamn

WesthKiowas
0

#3 Grattis! Vad skoj att det gick så bra!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Margareta
0

#3 Undrar vem som skall gratulera vem… glöm inte att jag skriver alla resultat och ser hur det går för varenda katt…Flört

WesthKiowas
0

#5 Hi hi… Fast jag var ju inte där själv. Jo. det gick ju bra för både Mums son Cendi och min avkomma Farbror Barbro. Klart man är stolt och glad! Jag tycker alltid att det är nervkittlande när det gäller certen!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Margareta
0

Farbror Barbros matte var så stolt idag, såg henne i sekreteriatet…

elfame
0

Stort GRATTIS till er & katterna.

Förresten vilken katt blev BOB i skogkattspecialen??

Maxwell
0

S*Just Catnap's Alma Snowflake, blev BOB enligt deras hemsida, GRATTIS!!!

Majamaloss
0

Stort Grattis till er alla! // Maja

Frostvikens
0

Stort grattis till Margona, Peter och Smeagol, där Smeagol fick sitt första cert!!GladSjälv kom jag tyvärr inte med, trots att jag anmält mig och betalat i god tidLedsen

Anneli_G
0

Min Glimma fick Ex1!! wii… matte vart överlycklig!! Men mitt STORA STORA grattis går till Ulrika och S*Florinellas Cendi Lavendi som fick ALLA röster i panelen!!!

Runsviks
0

GRATTI till alla fina resultat i Birka, så många snygga katter på en och samma utställningGlad

Margona
0

Tack Gisela, det var jätte roligt för han fick som sagt mycket bra kritik igen. Det som är extra kul är att kritiken blivit bättre än förut men det är som vanligt endast på pälsen de har något negativt att säga. Smeagol är ju som du vet extremt svår badad, nu har jag köpt något torrschampoo som ska vara riktigt bra. Glad