Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett09-kattungar-till-salu
Läst 1237 ggr
rockringen
0

S*Beyond B-kull

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina vackra barn-barn är nu två veckor och helt bedårande. Mamma är Rockringens Gasolina och pappa är Svartträskets Lairon. Hemsidan www.bibbiskatter.se kommer att uppdateras till helgen, men här följer ett smakprov på godingarna Kyss Kyss Kyss

Kattungarna är självklart till salu Tungan ute

Hälsningar Barbro

Först ut är honan i kullen, vackra S*Beyond Betty Boop

rockringen
0

Läckerbiten S*Beyond Bob Marley Cool

rockringen
0

Snyggingen S*Beyond Bobby Brown Tungan ute

rockringen
0

Kelgrisen S*Beyond Bon Jovi  Kyss

Fairyhearts
0

Grattis till barnbarnen! Den där Bon Jovi ser ju ut att vara ett charmtroll Kyss

/Marie

rockringen
0

Tack Marie, ja han är ett riktigt charmtroll Kyss

svarttraskets
0

SkrattandeWOW vilka snyggingarKyss Pappa Lairon är klart nöjd med sina charmtrollKyss Han skickar mååååååååånga nospussar till Gasolina och de små köttbullarnaSkrattande Vi 2-benta är självklart lika stolta viKyssSynd bara att vi bor en bit ifrån er annars hade vi varit där och pussad på de varje dag!Skrattande Skickar många nospussar till de 4-bentaKyss

kramizzar från ALLA SvartträskareSkrattande

kerstin2181
0

Oh vilka gobitar, små små nallebjörnarFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sissi
0

Men vad fina de är och vilken otroligt charmig bild på Bon Jovi, man blir ju alldeles till sig.

#6 Ännu en vacker kull efter er fina Lairon, han kan han!

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Juliette-
0

Gud #0 & #3 så fina.. fast vi har ju släkt här hemma så man måste ju vara partisk Flört Jätte fina bebisar

Runsviks
0

Gratis Barbro till vackra barnbarn och hälsa syster din att de ser mycket fina ut. Vad jag tycker kraftiga små troll, ska bli spännande att följa. Lycka till med de små. Nospussar  KyssKyssKyssKysstill de små och kram på er tvåbenta. //Kristin

Dalhem
0

Men herregud så söta Skrattande, Betty Boop och Booby Brown är ju bara to die for! Kyss

rockringen
0

Tack allihopa, ja visst är de jättefina. Kyss

#10 Jag ska hälsa henne och du ser helt rätt. De hade dubblat sin vikt efter 5 dagar, så jag vet inte om mamma Gasolina har grädde i mjölken och med tanke på deras bra födelsevikter, så är de riktigt kraftiga och härliga att ta i Tungan ute

Kram
Barbro

AngelicaT
0

Sicka raringar… kanonfina allesammans stooort grattis till ett härligt gäng!

rockringen
0

Nu är hemsidan uppdaterad med fler bilder Kyss

www.bibbiskatter.se

Hälsningar
Barbro

EddaM
0

Bobby e helt underbar =) Ja de andra med men han fastnade jag för. Synd att man inte kan ha hur många killar som helst.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

rockringen
0

Ja han är kalasfin, hade han varit en hona, så hade jag inte kunnat stå emot, men just nu är det nog med en hankatt Rynkar på näsan

Kram
Barbro

Runsviks
0

Håller med, Bobby!!!! är underbar och jag hoppas han kommer norröver GladKyssSkrattande

Eva-Helen
0

Grattis till jätte fina kattungar, blir som vanligt spännande följa deras utveckling. Föräldrarna är mkt vackra, som alla era andra katter.

All lycka med dem alla.

Mvh,

Eva-Helen & Håkan

Sissi
0

Shit vad fina de är och super gulliga bilder!

rockringen
0

Kattungarna har hunnit bli hela 5 veckor nu, välkomna in på Bibbis sida Cool

www.bibbiskatter.se

Eva-Helen
0

Åhhh så fina dom är allihop, Betty Boop I like youKyss och Bobby Brown*WOW*, lycka till med dem alla.

Mvh,

Eva-Helen

Sissi
0

Otroligt fina bebisar!

svarttraskets
0

KyssKyssKyssNospussar till alla våra fina barnKyssKyssKyss 

Hoppas att vi snart kan komma ner och pussa på alla!!!

Kram på er!

Martina & Familj

Sissi
0

Jag brukar inte gilla svartvita katter så där överdrivet mycket men rackarns vad fin hon är lilla Betty Boop, så vacker!

Sissi

finamini
0

Vilken kullKyss

Ljuvliga små troll.

Svårt att välja favorit men det blir Betty BoopKyssKyss

Gratulera syrran din till snyggingarna.

Anna

rockringen
0

Här finns det grabbar till salu och nu ligger 7½ veckors bilder ute Kyss

Sen sist har både pappa Lairon och mamma Gasolina testats med resultat normal för GSD IV.

Välkomna in och hälsa på de små busfröna

www.bibbiskatter.se

Bifogar en bild på tjejen i gänget, Betty Boop

finamini
0

Jättevackra småttingar.

Hade jag plats så skulle jag inte tveka en sekund från att åka och känna på de små.

Betty Boop ,mums för ögat men killarna är också vackra.

Lycka till med dem.

//Anna

Sissi
0

Väldigt fina är de men Betty Boop & Bob Marley är nog mina favoriter. Betty Boop har ett väldigt fint uttryck, påminner nog ganska mycket om sin mor…så där ljuvligt feminin på något vis.

Fast jag är också ett stort fan av pappa Lairon, kanske är det honom jag ser i lille Marley.

Så går man in på hennes hemsida & kikar lite till och då upptäcker man att…kanske är det Bobby som är finast eller är det kanske Bon Jovi.

Ja det är hopplöst det där med att bestämma sig för vilken man tycker är finast när alla är så goa.

Sissi

kerstin2181
0

S*Beyond Bon Jovi går rakt in hjärtat med sin blickFlört men som förra talare, svårt att välja favvoSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus