Bilder på avkommor!
Nu i juletider så brukar det dyka upp julhälsningar från kattungeköpare och har man tur så får man några nytagna bilder oxå! Jag tänkte dela med mej av några bilder, de är ju alla visade här som kattungar. Först ut är S*Mylingens Filurifax 1,5 år. Föräldrar är
IC S*Silverbells Oleana & EC S*Grianans Leigh. //Kaisa

I år firade vi jul hemma hos min syster som bor i Ottersnäs utanför Ljungby. Hon har två honor från mej som båda är ca 1.5 år. Jag passade så klart på att ta foton på tjejerna. De har turen att bo långt ut på landet, långt ifrån vägar och annat farligt så de kan springa in och ut precis som de själva vill. Först ut är S*Mylingens American Beauty, föräldrar är:
S*Mylingens Rowena & GIC S*Mylingens Chanté.

Jätte fina allesammans men jag gillar nog Filurifax bäst. Det är verkligen kul att se hur ens små pluttar utvecklats.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#4 Tack Sissi! Även om de inte är perfekta enligt rasstandarden så är man stolt som uppfödare över sina bebisar som skänker stor glädje hos sina familjer.
Filurifax har alltid varit min favorit och det var lockande att behålla honom här hemma. Men han har det jättebra idag hos sin nya familj som skämmer bort honom som han förtjänar. Här kommer en bild till på honom. //Kaisa