Nu har de äntligen kommit
Grattis Eva-Helen och Håkan till Tuttans och Amazons bebisar! Det har kommit 4 st, en svartpadda, en röd kille, en som ser brun ut, troligen en kille och en som är svart/svartsmoke ser även det ut som en kille. Alla har vitt.
Jag är så stolt över de fina barnbarnen
Hurra Hurra
& Stort Grattis från alla Kaupare i öringe.
Kram /Yvonne
Grattis!! hälsa o gratta oxå! ska bli kul o se dom..
S*Winsnes Wilda
STORT GRATTIS!!!
Synd att jag inte kunde följa med idag men jag vill inte åka hem till folk med den här envisa förskylningen, särskilt inte när det snart är jul och allt.
Pussa på de små från mig också…
Kram Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

*JÄTTEGRATTIS** Eva-Helen & Håkan till er första kull!!
Vilken härlig färgfördelning!!! Många nospussar till småttingarna!
Grattiskramar
Bittan
Jättegrattis, det är kul med en förstakull.
Mvh Bengan
Tina, skynda dig hem nu så att vi får se lite bilder på de små också.

Grattis grattis =)

Grattis till er första kull. Väntar med spänning på lite bilder nu 

Grattis till den första kullen! Även jag väntar med spänning på lite bilder av underverken….
Lycka till!!
Gisela
Tusen Tusen tack allihopa. Ja, äntligen kom vår gladiatorkull. Jag vaknade kl 03.45 kände väl på mig att det var på G. Amazon låg och flämtade, då förstod jag att nu kommer det ske, väckte min sambo Håkan. Första bebben kom kl 04.09 vikt 118 gram, andra bebben kl 04.30 vikt 122 gram, sedan var det lugnt ända fram till kl 13.12 vikt 118 gram och så sista bebben kl 14.07 vikt 115 gram.
Amazon var mkt duktig
och jag var också duktig
, fick slemsuga 2 bebbar, men det gick bra och jag fick avnavla 2 bebbar det gick också ok. Vi är sååå stolta och bebbarna är superfina
.
Jag vill tacka Linda S*Englaflickornas för hennes stöd i telefon, tusen tack är så tacksam för din hjälpsamhet, tack vännen.
Jag vill också tacka min vän Margona för all din hjälp, förstår att du måste varit trött, tack så mkt vännen min.
Sedan vill jag tacka Tina S*Kattkilaforsens för all din hjälp, tusen tack för att du tog dig tid att komma med Margona hit hem till oss och kolla till Amazon och bebbarna. Hoppas bilderna som du tog blev bra.
Jag vill också tacka Pia, för att jag fick köpa fina Amazon och för att hon är en enormt fin och harmonisk och att hon är en exemplarisk mamma. Tack vännen för att du är så snäll.
Ps. Fler bilder kommer under kvällen… Vi ska äta nu, har helt glömt bort äta en dag som denna, vilken underbar upplevelse jag haft idag. Jag är såå stolt.
*Kram Eva-Helen & Håkan*

Massor med grattis till barnbarnen och amazon…
Det lilla jag sett ser dom superfina ut.. :-)
Ja men det är såklart jag ställer upp.. Jag är ju sån oxå.. :-)
Hoppas att du / ni får sova ut nu ordentligt.
//Linda
Grattis till första kullen! Fin bild på lilla familjen!
/Susanna
Susanna
Stort grattis till Er förstakull!!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Åååå en rödtott… fina kattungar, grattis till kullen ännu en gång =)
Så fina!

Stort Grattis! De ser jättefina ut :)
Kattungarna ser jättefina ut!
Susanna

Stort,stort Grattis till underverken
Kram Christina
Tusen tack alla gulliga människor på iFokus. Tack snälla Tina för dom superfina bilderna på våra älsklingar. Håkan och jag har nu funderat och kommit farm till dessa på namn, vi tycker att de passar de små liven.
1. Hane n(s) 09 ska heta S*Fitnesscats Izor
2. Hane n 09 22 ska heta S*Fitnesscats Hero
3. Hona f 09 ska heta S*Fitnesscats Electra
4. Hane d 09 (22) ska heta S*Fitnesscats Zeke (vi vill tillägna IC S*Blecktrummans Zeeke)
Bilderna som Tina tagit kommer att läggas in på vår hemsida, tusen tack snälla för dom fina bilderna på våra bebbar.
*Kram* Eva-Helen & Håkan

Grattis till första kullen! Nu har ni en spännande tid framför er. Så njut!
/Sylvia

Ååååååå vad gosiga och söta de är! Jätteroligt att komma hem till dig och katterna idag och se bebisarna, helt underbara. Jag fastnade särskilt för den röda killem och paddan, men lill Tuttan och lill Sebek är för söta de också.

Lite roligt att ni döper den röde killen efter lika vackra IC S*Blecktrummans Zeeke(Amadeus stilige morfar). Lite kul att den röda färgen fortfarande slår igenom.

Stort grattis!!! Härlig utdelning. Njut av dom så länge du kan, tiden bara rusar iväg! Stor kram!
#23 Nu förstår jag inte riktigt vad du menar med att färgen fortfarande slår igenom? Det röda kommer ju från mammakatt inte från pappsen.
De är jättefina Eva-Helen. Jag hade kunnat plocka med mig både mamma och barn hem, så bebissugen blev jag.

#24 Det är bara ett internt skämt, och ja det är ju lite det jag menar att det kommer från mamman som i sin tur fått det från sin pappa Amadeus
.
Jag förstår du är lite trött nu, själv är jag mycket trött, somande vid 2 men är glad du ringde och väckte mig när det var dags, synd jag inte kunde komma under natten
och att jag kom lite sent för att vara med om de sistas födsel. Men jag är så glad för er skull och att allt gick bra.
Kram & nospussar från mig, Smeagol och Amadeus
Tack snälla Ni.
#25 Tack snälla Tina för fina bilderna. Ja, nu förstår jag känslan att vilja kidnappa en bebbe*hihi*. Du är så välkommen tillbaka hem till oss. *Kram*
#26 Tack vännen min för att du finns. Jag och håkan har bestämt oss för att ha flickan på foder hos min bror Daniel i Östersund, vem kan motstå henne*hihi*. Han blev överlycklig min bror.
Natti Natti *Kram*

#27 Vi hörs imorgon, har en sak att visa dig hi hi
ÅÅ va fina dom ser ut 
Kul att du tänker på vackra Zeke,
maila Maggie då blir hon säkert glad
Pussa på dom alla från mej /Yvonne
Natten har varit så lugn. Mamma Amazon och bebbarna har sovit gott och det är så mysigt höra deras snuttande nedanför min säng när man vaknade imorse
. Dom är såå ju såå små och söta
, det här är så STORT , det går inte att först förrän man fått sin första kull, MEN vilken underbar upplevelse och vilken härlig tid vi har framöver. Tutankhamun har fått kika in hos Amazon och bebbarna, han satt i min famn, han bara satt och tittade, undrar vad han tänker!?*hihi*.Bilder kommer läggas ut på hemsidan under dagen www.fitnesscats.com Bilder som Tina har tagit, tack äter igen snälla Tina för fina bilderna. Nu blir det investera i en systemkamera.
#28 Godmorgon min vän, hoppas att du fått sovit gott inatt, utan någon som ringer kl 03.45 och väcker dig*hihi*. Jag måste få tacka dig igen för att du var så snäll som hjälpte mig i telefon, du är min bästa vän, tycker sååå mkt om dig.
. Vi höres på telefon under dagen. Har släppt ut katterna idag för luftas, dom var sååååååå busiga, dom vill väl ha matte för sig själv, hade ju inte tid för dem igår
, så nu blir det bus å lek idag.
#29 Tack snälla Yvonne. Ja det var faktiskt Margona som fick välja namnet på rödtotten, så det blev en liten Zeke på honom. Du är så varmt väkommen hälsa på oss sedan.
*Kram Eva-helen, Amazon och bebbarna*

GRATTIS!!!
Såå fina bebisar, förstår att ni är lyckliga. Det är så speciellt med att få sin första kull. Så magiskt. Måste få komma å titta nån gång. Paddan = mums.. Tur att ni redan har planer för henne annars hade jag inte kunnat hålla mig
Många kramar
Sofie & Johhny
Nu har vi uppdaterat vår hemsida och lagt in tre stycken bilder på varje kattunge. Se vår hemsida www.fitnesscats.com under länken kattungar.
Mvh Eva-Helen & Håkan

Grattis till första kullen. De ser jättefina ut.
1 Vecka har gått och allt går så bra. Amazon är såå rädd om de små liven, fick knappt fota dem idag
, men några fick jag ialf. Bra vikter på dem alla(se viktschema) på www.fitnesscats.com
Mvh,
Eva-Helen
S*Fitnesscats Izor