Nu väntar även vi smått!
IC S*Magoria´s Winger a 23 och S*Cicceorina´s Milli Mirage g 09 22 väntar smått vecka 46 eventuellt tidigt i vecka 47.
_**Väntade färger:
**_Blå, Blåtigré, blåtabby
Creme, cremetigré, cremetabby,
Blåsköldpaddstigré, blåsköldpaddstabby
Alla varianter med eller utan vitt
Kolla gärna in föräldrarna på min hemsida.
/Camilla

åå. va kul:) spännande!
Åhhh kul, jättespännande
oh vad kul!! Själv går jag och väntar på att min ögonsten Amalthea ska börja löpa så hon får paras någon gång…. Lycka till!!

GRATTIS! det är en spännande och mysig tid man har framför sej när ens hona väntar smått. Det härligaste är ändå första gången man ser att det rör sej i deras magar… Själv har jag en hona som ska ha i slutet av veckan.

Grattis

Grattis och lycka till!
Jag väntar på att min äldsta hona ska börja löpa så att jag kan få "min" första kull. Längtar!

Lycka till, Camilla! :)
//Malin

Tack, tack alla!

Säger som alla andra Lycka till .
Grattis och lycka till.
Mvh Bengan

Lycka till! Spännande!
Lycka till… spännande!!! å en massa blått *myser*

Åhhh vad kul Camilla! Sällar mig till skaran av Lycka Till! 
/Marie
Grattis grattis!

Grattis och lycka till!
Hmmm, intressant. Jag letar ju efter en ny liten gosse, kanske du, (eller rättare sagt Mia och Mums), kan fixa en blå liten snygging åt mig.
/Pia

#16 Ska vi väl kunna ordna
Ha ha!

Det låter bra, för jag behöver verkligen en ny hane, för den jag har ligger väldigt risigt till just nu. Ha ha!

#18 Det känns igen, Mums har ju också legat lite risigt till sista tiden. Men peppar peppar, verkar som om han har sansat sig nu. Ska bli spännande att se vad det blir för vad jag vet så har inte denna kombination av stamtavlor tidigare gjorts. Mias stamtavla är ju också ganska "gammal" och det finns inte alls många katter kvar som fertila med hennes stam.

#19 Stamtavlorna ser verkligen jätteintressanta ut. Går att använda på alla mina honor.
(Virre ligger om möjligt ännu mer risigt till idag än i går, skärper han sig inte till i morgon så….)

Stackars Virre, men han har kanske haft sitt roliga

Stort Grattis och lycka till!
Jag håller med dom andra, super fina katter som kommer att ge små snyggingar.
//Tant Neta

Grattis grattis!! Hoppas på många blå, jag gillar blå
Ska bli roligt att följa! Lycka till!
// Åsa
Vad spännande med småttingar, grattis grattis och lycka till!

Tack alla, va gulliga ni är!
/Camilla

Här är en av Mias söner från första kullen, sicken goding!
Grattis till de väntade små :)
//RolfH

Tack Rolf! Du är morgonpigg märker jag! Själv har jag jobbat natt så jag ska snart sussa!

Grattis dom kommer bli kalas fin :P
Lycka till med allt nu
Grattis och lycka till!
Kommer kanske förbi och gosar när de blivit några veckor, om jag vågar…
//Katarina