Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 360 ggr
majema
0

World Winner -06

Har precis fått bekräftelse idag från WW 06 som ska gå av stapeln i Maastricht den 28-29 okt. Ska dit med 2 egna katter, min ständige reskompanjon Mulan som har en 1 katt med och min sambo. Det ska bli sååå spännande. Är det någon mer som ska dit.
/Marie

WesthKiowas
0

Inte jag men en avkommor mina ska dit, gissa om jag kommer vara nyfiken på resultaten!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

RolfH
0

Lycka till får man ju önska :)

//RolfH

erspers
0

vi ska inte dit heller men en hane från oss som numera bor i Italien ska dit..ska bli hemskt spännande o se hur det går..: )..

ronjo
0

Lycka till!!!!Skrattande

majema
0

Tack så mycket!
Får väl avlägga en liten rapport när vi kommer hem igen. Det lär nog vara en hel del Skogisar där.
/Marie

Mulan
0

Pust, känns lite surt att åka dit med en stor, tjock älgkalv utan päls, men vad fasen gör väl det?! Vi ska ha görskoj i a f, eller hur?! Tack Marie för att du är så ordentlig o planerar o styr med allt, du är GULD värd! Kram!

Burken
0

Det är ju hiiiiimla synd att lilla Mandelgrynet och jag INTE ska dit! Hade varit jättekul att vara med på en hörna, men det hade nog inteMalin tyckt eller…………..?
Kram till Er båda och LYCKA TILL med älgkalven!

Mulan
0

#7 NÄE, det tycker vi då rakt inte, det hade varit MYCKET bättre om Burken had följt med än den där mandelgrynsgröten! Skrattande  Älgkalven KANSKE kan få en 1:a om vi har flyt, men vi är glada om han sköter sig o om vi kan få kika på andra snyggingar! Det HADE faktiskt varit skoj om ni hade åkt dit!!! Åtminstone nu när jag tänker efter.. fniss..

KRAM!

Burken
0

Vill du påstå att Burken inte gör sig där då??? Han som är så rund och go och verkligen ääääälskar utställningar och resor, HAN om någon skulle ju varit med - katten med pondus hihi!
Kram än en gång!

Mulan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo, Burken hade gjort sig PERFEKT! (helst eftersom inte jag själv går assistent o slipper bry mig om att bära mannen..Flört) Men anledningen till att jag hellre ser honom än det otäcka, OTÄCKA Mandelbarnet där är för att Burken o *min* *vackra* *älgkalv* inte tävlar i samma klass… Skrattande Fast, som jag sa innan, så hade jag inte brytt mig, hade vart kul om Mandelbarnet hade vart där också! O du!! Räcka ut tungan Kram igen!

Tippen
0

Tyvärr så blev de ingen resa men har en avkomma som ska dit. Så det lär bli nervös väntan här hemma innan man får sina SMSFot i munnnen.

EddaM
0

Jag hade tänkt att åka nästa år men det går ju inte nu tyvärr. Men men =) Lycka till allihopa som har någon katt/uppfödning som skall vara med. =)))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

lynxeyes
0

Åhhh vad spännande!! skulle oxå vilja åka dit… men min "Possa" är inte ens rabiesvaccinerad än Fot i munnnen Blir sååå spännande att höra hur det går för Älgkalven #6 *fniss* så jag säger lycka till, till er o alla andra som ska dit o representera sverige *hihi* Å #7 vi får snällt sitta här hemma o hålla tummarna o vänta på resultat ;-))

// Sophia