2 flickor kvar att reservera!
Har nu mina två söta blåpaddor kvar i kullen,dom är leveransklara 1:a advent.Båda är bicolour och den ena flickan är störst i kullen.Mamma är IC och pappa GIC,han har dilugonsgen.Säljes enligt Sveraks regler.Jag tar 5000:- för en flicka, då dom för det första har föräldrar med fina utställningsmeriter och sedan mycket fina linjer i sin stam!För mer info. maila mig här elr ring,men jag säljer inte kattungar över nätet.

Oj så söta man kan vara =) Har ju just köpt en katt o skall inte ha någon mer men de är jätte söta=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Hej!
Vilka sötnosar! Vilkn tur att jag inte har pengar just nu. Jag är svag för sköldpaddor med vitt.
Har det gått lätt för dig att sälja?

Nya bilder nu på sötnosarna!gud,det går så fort,dom bara växer o växer.En sak som jag tror är lite annorlunda,killen i kullen är den som väger minst,hur vanligt är det tror ni?Kanske vanligare än jag tror,detta är ju trots allt bara min 3djekull…
På hemsidan finns fler bilder,men här kommer en gruppbild!

Grattis till din fina kull. Jag har precis själv levererat en kull med fyra ungar där mamman oxå var vit. Där blev 3 vita och en silver med vitt, de var 3 honor och en vit hane. Hanen i kullen var den som hela tiden var minst och var så även när det var dags för dom att flytta hemifrån. Men hur vanligt det är vet jag faktiskt inte…
En bild på kullen…
Hej kattungarna är sååå söta!! jag har precis köpt en hankatt från Sussane Petersson i Karlstad,, jag funderar på att köpa mig en hona ganska snart,, jag blev kär i dina honor,, så söta