Ledsen
Inga av mina stamnamns förslag blev godkända… så himla tråkigt… har ingen aning om vad jag ska försöka med då… *buhu* och usch vilken crappy day det har varit idag… åska och regn och mitt humör är i super botten!! Dumma sambo och jobba extra… aldeles ensamen idag… hoppas det blir bättre imorrn…
Stackas dig men tyvärr bara att ta nya tag och se framåt och hoppas att morgondagen blir bättre…
Trist när ens stamnamnsförslag inte går igenom men hoppas att du kan hitta ny namn som du tycker om och att det går bättre nästa gång…
En extra varm kram till dig idag!

Beklagar att du ej fick de stamnamnen du valt. Det blir till att gnugga geniknölarna igen. Men se det som att du kanske kommer på något genialt nu! Lycka till!

Här kan du testa nya namn du kommer på: http://www.fifeweb.org/wp/catnames/cattery.asp
Hoppas du hittar dig ett namn snart!

Tack alla… =)
Jag hade kollat alla namnen på Fifes sida… men det hjälpte visst inte…=( Så det gick visst inte att gå efter det… hmm

Jag fick nog 3 avslag när jag lämnade in om stammnamn det var hopplöst:(((( jag förstår att du är låg. men till sist så kommer RÄTT namn och det är såååå kul .hoppas att det går nästa gång… kram och lycka till Theresa

Jag vet hur det känns, hade ett helsike att få igenom ett stamnamn. Vi lämnade in sammanlagt ca 40 stycken innan vi fick ett godkännt. Felet vi gjorde, fick jag reda på i efterhand, var att vi letade upp namn och ord som är verkliga. Det skulle vara egna ihopsatta ord så hade det varit mycket enklare. Men skam den som ger sej… //Kaisa
Vi fick inte heller vårat stamnamn på en gång… Vi fick skicka in stamnamns ansökan 2ggr tror det var 15 förslaget som gick igenom… vilket jag är glad för idag.. ¨Gå in på altavista och sök på dina stamnamnsförslag såå kanske du hittar nått som inte matchar eller oxå kan du prata med din klubbsek. hon/han har en Stamnamns bok där du ser alla registrerade stamnamn.. Håller tummarna att du snart ska få ett stamnamn godkänt..