Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 1605 ggr
Kronängens
0

S*Fridalas Kastanj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det bara tre dagar kvar till jag hämtar underbart vackra och gosiga S*Fridalas Kastanj!

Längtar så mycket! Hon är sex veckor på bilden. (Det var då jag hälsade på henne.) Tänkte att om jag startar en bildtråd för henne så kanske tiden går fortare…

/Susanna

Juliette-
0

Åh dom är så fina den kullen. Förstår du längtar ihjäl dig men 3 dagar går fort ska du se.. Grattis till nya tjejen

ariel
0

Förstår att du längtar!Hon ser mysig ut tjejen.

Lycka Till med henne! //Marina

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Fridalas
0

… och här är Kastanj med storebror KayennGlad

blondifire
0

jättefin,ja båda 2 e fina såklart.imon hämtar jag min lilla milla!! tjohooo!!!

S*Winsnes Wilda

Kronängens
0

Tack #1 och 2!

#3 KyssRäcka ut tungan

#4 Oh, vad härligt!

Christina-S
0

Och nu är det bara två dagar kvar innan du får hem din fina lilla Kastanj Skrattande. Lycka till med henne.

/Christina

Christina-S
0

Nu är jag nyfiken: Har du fått hem din lilla Kastanj ännu?

/Christina

Kronängens
0

#7 Jodå! Kastanj kom hem igår kväll och så här mysigt hade mina katter det då. Ska ta fina bilder (hoppas jag) på henne idag när det är ljust. Tyvärr matchar inte vårt överkasta Kastanjs färg så bra…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=c1c47188-95a2-43a1-9284-a1b0d6ab0dec&Filename=Kastanj blir ompysslad av Vivvi 27 mars 500pxl.jpg)

Hon är en mysig spinnmaskin. Inte alls rädd eller förskräckt utan bara nyfiken och gosig.SkrattandeKyss

Fridalas
0

#8Glad

Tack för igår! Jag har inte hunnit lägga ut 12-veckorsbilderna på hemsidan så här kommer ett foto på Kastanj innan hon flyttade till er.
Lycka till med KastanjKyss
/Gunnel

Christina-S
0

Vad härligt att du äntligen fått hem din lilla tjej och att det går bra. Jag önskar dig lycka till i fortsättningen. Men du vilken katastrof - att överkastet inte matchar fröken *skrattar* SkrattandeSkrattande

/Christina

Kronängens
0

#8 Oh, vilken fin bild. Jag har jagat henne med kameran hela dagen, men här är så mycket att upptäcka att det går inte att få bilder som inte är suddiga. Får väl lugna mig lite… Just nu sover lilla sötnosen intill mig. Vi har två stolar i arbetsrummet och vi tog var sin!

#10 Ja, det var ju lite jobbigt med överkastet. Flört Jag kanske får byta färg så småningom…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=904d1c28-9c26-4a1b-90b1-65265b8593b8&Filename=28 mars 2008 400pxl.jpg)

mozilla
0

Hej Susanna!

Vad roligt att du äntligen fått hem Kastanj! Skönt att Vivvi ser ut att tycka om den lilla tjejen Skrattande

Ha en riktigt mysig helg! Vi kanske ses i Jönköping!

Kram  Annika

Kronängens
0

#12 Jajamensan! Vivvi och jag ska dit. Ska bli kul att träffas!

Kronängens
0

Här är en bild från idag.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=874042ef-4dff-4a1d-8407-c9612f884075&Filename=Kastanj5 1 april 2008 400pxl.jpg)

Kastanj har anpassat sig så bra till vår familj. Det känns som om hon bott här länge och inte bara några dagar. Hon och Vivvi kommer jättebra överens, och hon fördelar rättvist sina besök i familjens knän. Hon är supermysig.

blondifire
0

gud va roligt för er! vad kallar ni henne? la upp en bild på mina tre i en tråd idag! milla har nu oxå varit här en vecka o det känns som hon alltid bott härGlad skickar med en på milla o leo här..

S*Winsnes Wilda

Kronängens
0

#15 Märkligt nog har jag svårt att bestämma vad hon ska heta. Det blir nog Kastanj eller möjligtvis Tanja.

Det är mysigt när katterna kommer överens! Härlig bild.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=a767384b-8fee-4c32-aabd-34007d0ab96b&Filename=Kastanj4 3 april 2008 400pxl.jpg)

Juliette-
0

Vad fin hon är Grattis till nya stjärnan

Kronängens
0

#17 Tack!

Det är verkligen underbart med kattungar. Hon ligger i mitt knä där jag sitter framför datorn, så tyvärr kan jag inte dammsuga…

Kronängens
0

Idag fångade jag Kastanj på bild när hon tyckte att Vivvi behövde tvättas i öronen. Bilden blev lite suddig pga bråskan, men visst är de söta?

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=769d4886-b68f-4ffe-9a66-3a142effa349&Filename=Vivvi behover tvattas i oronen 400pxl.jpg)

Signe-Jonna
0

Grattis till en jättefin tjej! Och fina bilder också! Glad

Kronängens
0

#20 Tack! Det är svårt att låta bli att fota när man har en så söt kattunge…

Kattilaforsens
0

Jag har allt varit in och spanat på henne och hennes syskon ända sedan de var små. Grattis till en mycket vacker tjej! Underbar bild i inlägg #19.Kyss

blondifire
0

jag förstår dig med namnet..vi kallade ju camomille för milla men märker nu att det ofta blir fel då den andra honan heter molly…så jag har kommit på mig själv med att börja kalla henne mimmi…Generad

S*Winsnes Wilda

Kronängens
0

Här är Kastanj drygt fyra månader.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=52cffa29-b07a-49f5-b0d7-97f3f875b4ee&Filename=Kastanj 9 maj.jpg)

Fridalas
0

Kysstill Kastanjen från gammelmatteGlad

Sissi
0

Otroligt vacker tjej!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

LittleL
0

Hon kommer bli en farligt vacker Donna som vuxen. Kyss /Sylvia

Kronängens
0

Många foton blir det…när man är hemma på dagarna och ljuset är bra!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=47beeaf2-e63d-4d5c-be69-54adc8dcc66d&Filename=Kastanj2 19 maj 2008 400pxl.jpg)

WesthKiowas
0

Jag älskar hennes vackra stora öron. Läcker form, bredd och placering!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

ingela-anthon
0

# 29 Det gör jag ocksåSkrattande

och vi behöver  låna en kille som har sådana här öron; röda eller creme om ett halvår.

Kronängens
0

Kastanj har blivit ett halvår. Så här vacker är hon nu!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=8250ce27-2306-4ba8-a4a3-56a0d7495cb1&Filename=Kastanj2 11 juli 2008 400pxl.jpg)

Sissi
0

Otroligt vacker!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Kronängens
0

Nu har min vackra tjej blivit nio månader.

Kronängens
0

Snart ett år.

Merlyn
0

Vackra Kastanjen Kyss

Svansbarnens
0

Vad fin Kastanjen har blivitKyss

Marie o kusinerna