Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 2442 ggr
SillyZones
0

12 veckor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*SillyZone´s "likörkull" har blivit tolv veckor. Och se, vad stiliga de har blivit!
Alla utom S*SillyZone´s Kéké Lime är bokade till nya superbra hem. Nu söker hon efter ett nytt kärleksfullt hem med en eller flera kattkompisar.

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Mylingens
0

Vilka små godingar! Jättefina! Hon hittar nog snart sin egen lilla familj…// Kaisa

majema
0

Åh vad söööta! Kan ju inte vara helt lätt att få ett så fint foto. Man blir ju nyfiken vad alla tittar på. Flört 

/Marie

Vrethagens
0

Hallå där!!                                                                         Tycker kullbilden är jättefiiiin! Måste varit ett konststycke att få alla busar att sitta stilla på samma plats en liten stund =) Det här betyder att du uppdaterat hemsidan, måste genast gå in och kika på min lilla blå skönhet, kan knappt bärga mig tills vi får hem henne!! // Åsa

Juliette-
0

#3 Haha Åsa du kanske inte ska vara så säker hon kanske råkar hamna ändå i Västerås *skratt*

SillyZones
0

#3 Hejhej! Tack, ja ÄNTLIGEN fick jag till en kullbild! Kul att det gick bra nu när de är 12 veckor och allt. Ja, jag har ju haft datorkrångel i helgen, så jag fick ut bilderna först idag. Tequila blir en riktig liten skönhet, må jag säga!

#4 Hehe, vi vet nog vart din brevlåda bor…Flört

#2 Det är något så enkelt och effektivt som vippan som fångar uppmärksamheten på de små liven..Hemlis

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Juliette-
0

Åh vad jag längtar efter lillskruttan Kyss å jag lovar jag ska försöka att inte sno Tequila hehe

fjellans
0

Jättesnygga, vilka öron,,,,,,,,Flört

Vrethagens
0

#6  Hmm, jo, jag vore tacksam om du kunde låta bli att kidnappa unga fröken =) Du kommer nog ha fullt sjå med att inte kunna slita ögonen från din mörka skönhet Glad kan jag tro…

Väl mött i Uppsala!!    //Åsa

Juliette-
0

Haha nej min svarta dröm kommer nog ta den mesta av min uppmärksamhet men jag lovar Tequila inte ska känna sig utanför så ses vi i uppsala så ska du få ditt sköna lilla blåbär Flört