OOO`ene mine :-))

Så fina bebisar! 
Ovin är sötast!

Åååh så fina de är och vilken härlig varm färg de har!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Det är en fantastiskt vacker kull du har!
Susanna

WOW OVIN!!!!! säger jag bara
MVH Ullis

Stort Grattis till en fantastisk vacker kull Julie
Jag har följt dom nu i några veckor och kan säga bara WOW
Stora kramar från Jaana, Anders och morfar Garion

Attans vilka vackra små troll; vilka härliga färger. Jag gillar Odas uppsyn - så söööt.
/Christina

Grattis till en superfin kull. Härligt varm färg på dem, jag gillar också Ovin bäst vilka öron 
MVH
Anneli
Wow vilken härligt varm färg… Dom ser jätte fina ut :)

Tusen takk alle sammn!!!
Det er en herlig gjeng som jeg så glad i!! Akkurat nå har jeg bare lyst til å beholde alle sammen, men det går jo ikke….he he
Ovin er så lovende og jeg håper at han kommer til et hjem der han kan bli stilt litt ivertfall selv om et godt hjem er jo selvfølgelig det viktigste. Han har enorme ører og en look som jeg kan "dø" for.
I tillegg utrolig sterk benstamme massre av dekkpels, lang hale og varm nydelig farge og sterke kontraster i pelsen så sukk…
Her ligger han og sover etter å ha herjet vilt en stund. Kanskje han sovnet mitt i et sprang

Mycket vackra kattungar, jag gillar Olaug!
Är du säker att det inte sprungit förbi en Bengal i samband med parningen?? hehe
Fantastiska färger och mönster.

Morsomt at di skriver det fordi jeg har tenkt tanken selv at de har mønster og kontraster nesten som på en bengal. Men jeg er nok heldig
Breeze har og gitt vedlig flotte kontraster i mønsteret til sine barn og det har pappaen til dette kullet også. Breeze har tidligere gitt veldig varme brunfarger og Alvin har jo en lys varm brunfarge så i denne kombinasjonen ble nok det hele forsterket. Og jeg må jo si det er lekkert med varmbrun farge og skarpe kontraster i møsteret til en skogkatt

Vilka otroligt vackra små du har!
Underbara färger, så varma och goa dom ser ut, Oda är min favvo, men alla är supersuper fina
, lycka till med dem alla.
Mvh,
Eva-Helen