Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 390 ggr
BlueBlond
0

Städhjälp

Hejsan!

Tänkte dela med mig om ett tips jag fick här om dagen. Det är så enkelt som en gummihandske. Prova att ta med den på mattor och klätterställningar ( om ni inte har provat det innan). Jag blev jättenöjd med hur enkelt det var att få väck alla katthår och diverse annat som barnen tappar Flört

Loas
0

finns oxå en mirakelsvamp!! den är helt otrolig.. den tar bort hår och allt möjligt helt sjukt bra :) den kan jag tipsa om!:)

fjellans
0

Var köper man dessa mirakelpryalr då???

Eithels
0

Jag har mirakelsvampen. Den är helt fantastisk! Jag köpte den hos vår djuraffär men jag tror att Karsten på Be Cat's har den också.

Runsviks
0

En helt suverän svamp "Four Paws" Magic Pet Hair Remover, jag köper den på djuraffären. Ni kanske kan be era djuraffärer att ta hem den.

SillyZones
0

Jag har också den svampen. Jag säger bara, HUR har jag klarat mig innan? Helt suverän, släng allt vad klädrollar heter!!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Burken
0

Kan dessutom tipsa att jag har tvättat min mirakelsvamp i en tvättpåse på 40 grader och den är lika fin!

Margareta
0

Jag har också svampen och den är bra till bilen, mattor, gardiner, möbler ja allt… köpte på utställning men sett den i djuraffärer också (senast i Vinsta, Vällingby)

Numer pensionär i Nynäshamn

Mylingens
0

Hmmm…den där svampen måste jag ju bara skaffa mej, det förstår jag nu. Det är ett helsike att få bort katthår från gardinerna, de sitter o går ju i försterkarmarna så gardinlängderna alltid är håriga. Men där skulle nog svampen göra sej… //Kaisa

Loas
0

absolut, finns i alla zooaffärer där jag bor iaf(sthlm) :)