Städhjälp
Hejsan!
Tänkte dela med mig om ett tips jag fick här om dagen. Det är så enkelt som en gummihandske. Prova att ta med den på mattor och klätterställningar ( om ni inte har provat det innan). Jag blev jättenöjd med hur enkelt det var att få väck alla katthår och diverse annat som barnen tappar 

finns oxå en mirakelsvamp!! den är helt otrolig.. den tar bort hår och allt möjligt helt sjukt bra :) den kan jag tipsa om!:)

Var köper man dessa mirakelpryalr då???

Jag har mirakelsvampen. Den är helt fantastisk! Jag köpte den hos vår djuraffär men jag tror att Karsten på Be Cat's har den också.

En helt suverän svamp "Four Paws" Magic Pet Hair Remover, jag köper den på djuraffären. Ni kanske kan be era djuraffärer att ta hem den.
Jag har också den svampen. Jag säger bara, HUR har jag klarat mig innan? Helt suverän, släng allt vad klädrollar heter!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Kan dessutom tipsa att jag har tvättat min mirakelsvamp i en tvättpåse på 40 grader och den är lika fin!
Jag har också svampen och den är bra till bilen, mattor, gardiner, möbler ja allt… köpte på utställning men sett den i djuraffärer också (senast i Vinsta, Vällingby)
Numer pensionär i Nynäshamn

Hmmm…den där svampen måste jag ju bara skaffa mej, det förstår jag nu. Det är ett helsike att få bort katthår från gardinerna, de sitter o går ju i försterkarmarna så gardinlängderna alltid är håriga. Men där skulle nog svampen göra sej… //Kaisa

absolut, finns i alla zooaffärer där jag bor iaf(sthlm) :)