Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 30-aktiviteter
Läst 1091 ggr
Shadows
0

Kattens Dag - Karlskrona

Hej hej!

Skriver till Er alla om att nu till helgen (29 - 30 nov.) är det Kattens Dag, och här i Karlskrona har Djurkompaniet, Royal Canin och Fotograf Angelica Bäck beslutat sig för att hålla lite tävlingar under lördagen! Det är en tipspromenad, teckningstävling och fototävling som kommer att hållas!

Alla är hjärtligt välkommna att deltaga (eller bara komma)!

MVH

Shadows
0

putt

kerstin2181
0

Putt igenSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Shadows
0

Tackar, snart dags ju

usch börjar bli nervös… tänk om det inte kommer någon till fototävlingen Tyst *nervvrak*

Shadows
0

Det blev en stressig morgon! Trodde att folk skulle komma på eftermiddagen jag, men folk stod på kö vid 11 tiden redan! 5 katter blev fotograferade och finns att rösta på i butiken! Hoppas på att fler kommer imorgon! Kommer stå där kl.11-15!

[diana]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Angelica, o tack för att du fotograferade min S*Timedas Cedrica idag på Djurkompaniet, tyckte bilderna blev jättebra. Skickar en bild till dej på Cedrica. S*Timedas Chad är oxå med på bilden.

Hälsn. Ingrid

Shadows
0

#5 Hej hej!

Ja, den snyggingen känner jag igen! Chad var inte dum han heller Kyss Kul att du gillade bilden! Får se om hon lyckas knipa första priset! Får vi veta den 4:e eller 5:e dec. Flört

Shadows
0

Då är tävlingen avslutad och vinnarna korade!

Tyvärr dök aldrig vinnaren av första priset upp, får hoppas hon går in till Djurkompaniet någon gång i veckan och hämtar sitt pris.

Här är vinnaren! Katten Styrman!

Shadows
0

Tvåan! Katten Engman!

Shadows
0

Trean! Persern Nikodemus!

Shadows
0

Och sist men inte minst! Fyran! Norska skogkatten S*Timedas Cedrica!

[diana]
0

Hej Angelica.

Mäste bara tala om för dej att när vi kom hem från djurkompaniet igår fick vi se en grå skugga i mörkret. Cedrica är hemma igen. Gissa om jag blev glad? Det blev pris i dubbel bemärkelse. //Ingrid

Shadows
0

#11 åh vad skönt! Skrattande Kan förstå att du blev glad! Får säga dubbelt grattis! Flört