Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 829 ggr
Annikatt
0

Ny här

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Har varit inne och läst på den här sidan ett tag nu och kände att det var dags att presentera mig lite:

Jag heter Annika och bor i Sundsvall. Jag blev för 3 månader sen lycklig ägare till min första norska skogkatt, S*Florinellas Hemelin Blålin, "Morris" som nu snart är 6 månader. Är helt såld på den här vackra kattrasen och det blir nog fler än en i framtiden =)

LittleL
0

Välkommen hit! Hoppas du ska trivas!

/Sylvia

Annikatt
0

#1 Tack!

Kronängens
0

Välkommen! Ja, på något konstigt sätt verkar norska skogkatter vara beroendeframkallande…

blondifire
0

VälkommenSkrattande. som sagt…beroendeframkallande är dom.Han är jättefin.Grattis!

S*Winsnes Wilda

MissMikkus
0

Välkommen till ännu en Florinellas kattungeägare. Vacker katt! Skrattande

kerstin2181
0

Varmt välkommen, hoppas du kommer trivas härFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

EddaM
0

Hej o välkommen hit =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

KindredCold
0

Välkommen, och Rowa hälsar till brorsan :p

Eva-Helen
0

Får önska dig välkommen hit och hoppas att du ska trivas. Grattis till din vackra katt, en mkt trevlig uppfödare också.

Mvh,

Eva-Helen S*Fitnesscats

Runsviks
0

Välkommen och toppen kul att du är från Sundsvall. Då kanske vi träffas någon gång framöver på någon utställning eller kanske att du är med i Sundsvalls Kattklubb… hoppas du kommer att trivas och en mycket snygg katt har du Glad

WesthKiowas
0

Välkommen hit! Jag har halvbror till din kisse, CH S*Florinella's Czack Gyllenlack.

Mvh Camilla Westh

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Sissi
0

Välkommen hit och Grattis till en underbar liten kille!
Han somnade sött i min famn när jag var hos Lollo och hälsade på då de var små…så lite kär blev man allt.

Här busar han med en av sina vita systrar…

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

KindredCold
0

#12 Hmm, kan det vara min lilla snökisse tro? ;)

Vilken söt bild.

Sissi
0

#13 Jag vet inte vem av de vita tjejena det är, det var väldigt svårt att se skillnad på dem.

SillyZones
0

Hej och välkommen hit! Hoppas att du ska trivas här på Norsk skogkatt iFokus!Skrattande

Mvh/Jessica, sajtvärd

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

akickia
0

Välkommen! =)

KindredCold
0

#14 Jo, det vet jag, det var mest en fråga ändå :)

Sissi
0

#17 Ok!

Juliette-
0

Välkommen hit.. blå/vitt är så fint

Annikatt
0

Tack för alla fina ord! :) Känner mig mycket väkommen!

#10 Japp, jag är medlem i sundsvalls kattklubb, vi kanske ses på nästa medlemsmöte. Vi har varit på en utställning hittills, Speedcat, han blev Ex 1 och det var riktigt roligt så det blir nog fler utställningar i framtiden.

11# Är inte Czack halvmorbror?  ja, väldigt vacker är han iaf :)

12# Vilken fin bild! Blev själv tokkär direkt när jag såg honom och det är jag fortfarande :) Har kikat på din sida och tycker att Mary är en väldigt vacker katt =) och de andra också förstås!

WesthKiowas
0

#20 Jo, du har nästan rätt han är morbror… Det är jag som har virrat till det!Skrattande Jag har även morfar till din kisse.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

jaanuska
0

Välkommen hitSkrattande Vi har fött upp pappa Amor och har hemma farfar, farmor, farfarsfar och många andra släktingar så jätteroligt att se dig härGlad Jag har varit med redan från början när man planerade kärleksmötet mellan Camomilla och Amor och det har varit så roligt att följa kullens uppväxt. Lilla Hermelin " Morris " är jättesnygg och det skulle vara roligt att träffas nångång. Stort GRATTIS också till alla utställningsframgångarna som ni redan har varit medSkrattande Här kommer en bild på pappa Amor när han var bara en liten bebisKyss

Annikatt
0

#22 Hej!! Ursäkta att jag är så seg på att svara. Vad kul att få kontakt med så många av "Morris" släktingar. Amor är verkligen supersnygg och vilken söt bild på honom som liten! Skulle verkligen vara roligt att träffas nån gång :D Vart i landet bor ni? Hälsningar Annika

Margona
0

Välkommen hit! Fin kille du harSkrattande

Mvh Margona