Fina bilder på en fin katt 
Mvh Bengan

Fin kille,,,,,,,,, jättesnygg// Rita
#2 Tack snälla han har en specielle plats i mitt hjärta och visst är han fin
#3 Då han bara är snart 5 månader (3 okt) så har han ju tiden framför sig att utvecklas och jag hoppas att han fortsätter att utvecklas till den vackra katt som han har börjat att bli…
Här kommer en bild på syster Anna sui Sui Dream som jag ahr valt att placera ut som foderkatt..
Fodervärden Sofie som tagit bilden eller Mizzy som hon heter här på forumet

Jo du Pärlan,,,,,,,, han blir säkert ännu vackrar med tiden. Jag tycker att han ser bättre ut än syrran, men det kan ju vara för att tabby är så himla snyggt
#5 JAG ÄLSKAR TABBYKATTER….
oj nu skriker jag
…Fast jag håller med dig finns inget som tabby katter. Jaa min Armani är läcker och jag hoppas att han utvecklas om inte så äger han redan mitt HJÄRTA så vad ska man göra

#6. Man får skrika ibland,,,,,,,,, av lycka,
jag får ju en kull tabbybebisar snart.
#7 Den kullen ska jag följa….
Vi håller tassar , klor och tummar här för att allt går bra och tiden ska gå snabbt till dina små troll ser dagen ljus

ja, det är nedräkning nu,,,,,,,,,,,,pust
Det förstår jag…
Själv längtar jag så att jag håller på att spricka och jag har 4½ vecka kvar suck..

jaaa:)

#11 söta, mycket… men för mig är dessa två killar också mycket vackra och snygga. GRATTIS till grabbarna
# 13 Tack för dom snälla orden. Jag är väldigt förtjust i mina två pojkar och tycker själv att dom båda är vackra, var och en på var sitt sett..