Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett12-omplaceringar
Läst 1159 ggr
Pulcherimas
0

Dixie och Dacia behöver.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

….omgående hitta nya hem!! Två härliga tjejer födda 080401, NFO f 02 och NFO as 09 22. Återtagna av uppfödaren och behöver komma till lugna förhållanden; ej stor barnfamilj eller allt för stor kattflock. Info om D-kullen finns på hemsidan: www.merell.se/pulcherimas (och välj S*Bru Zar Na´s)

Dixie from Heaven f 02

Pulcherimas
0

Dixie igen…

Pulcherimas
0

Dacia Angelface as 09 22

Labolina_73
0

Åååå jag hoppas att dim snart kommer till sina rätt hem… det är så trist när man måste ta hem dom små igen..

//Linda

Keso
0

Jag suktade efter Dixie och hennes blåpaddkullsyster då de var små och inte blev jag mindre sugen nu. Men,.. lugnt hem ha ha där sprack det ordentligt, med 8 hundar och en karl som tycker det är nog redan nu så liknar det vilda västern hos oss oss Obestämd

Shadows
0

Själv gillade jag Dacia rejält! Men här skrek sambon -"Nej!" bara jag nämnde en till katt. Gråter

Labolina_73
0

#5 jaaa här hemma skriks det oxå NEEEEEJ,,, men hm skulle man säga motorcyckel,,, hm då minsann skulle det inte skrikas nåt NEJ inte.. Typiskt karlar.

//L

Juliette-
0

Gud vad fina tjejerna är.. älskar f02 mumma..

Jag har med 2 honor kvar till salu födda maj och det känns verkligen som det är dags att flytta nu men det verkar vara slut på köpare Rynkar på näsan

#8 Min Persika skulle gärna bo med 8 hundar hon bor med 3 nu några till gör nog inget hon gillar sånna konstiga saker hehe

Keso
0

Hur går det för Dixie och Dacia, hittar de ngt nytt hem?

#7 Ha ha dina missar är van lite  högre tempo alltsåFlört Kolalde på Persikan på din hemsida, jätte finKyss Men, men gubebn säger NEJ. När hundantalet är nere i "normal" nivå (sitter med tre st osålda 5 månaders valpar, vilket frestar lite på gubbenTungan ute ) kanske jag vågar ta upp diskussionen om en katt till. Ärligt talat så är det nog just nu med fyrfotingar i huset, hundflocken inkl. katten är harmonisk trots mängden så… lika bra att det inte blir ngn mer katt än på ett tag.

EddaM
0

Åh vilka läckerbitar….älskar f02or =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

majaj
0

Hej!

Jag gillar Dixie, vilken padda!

Tyvärr så har jag för många katter för att hon ska trivas.

//Maja.J