Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett09-kattungar-till-salu
Läst 594 ggr
manlyckans
0

Fick tillbax...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…två utflugna kattungar pga allergi i deras nya familj. Killarna är ca 5,5 månad och föräldrar är Andrea Nibe av Björnsletta (N) och CH S*La´degos Collagen.

Runsviks
0

Mycket tråkigt både för dig, katter och katternas f.d. ägare.
Behöver du nya ägare till dem? I så fall ska jag hålla ögon och öron öppna och tipsa om dina katter. Hoppas det ordnar sig.

manlyckans
0

#1 Ja det känns verkligen jättetråkigt när det blir så… Sonen som blev allergisk är bara 4 år så då vågar man inte ta några risker… Katterna verkar dock ta det hela med ro; traskade in och började leka som om dom aldrig varit härifrånGlad Meningen är att katterna ska flytta; ju snabbare desto bättre. Jättetack för att du håller ögon och öron öppnaSkrattande

Syllan
0

Åh, så synd att dom är så nära släkt med mina tjejer annars är jag lite sugen på en blå hane. (Fast jag inte borde kanske jag ska tillägga. Hihihi.)

Tråkigt när det blir allergi i familjen, inte mycket man kan göra. Skönt att dom inte tog det så hårt dock. Lycka till iallafall. /Sylvia

Keso
0

Fy så trist att behöva lämna ifrån sig katter man köpt, tur att det allergiska barnet är så litet. Annars är det lätt att de tar på sig skulden för att katten/katterna inte kan vara kvar.

Sätt den blåhanen i en pappkartong på min bro eller släpp lös honom här så ska jag mata in honom, en stackars herrelös katt kan väl inte en sambo säga nej till, eller?? Jo min kan nogFundersam

Inlägget är låst för nya kommentarer