Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 31-om-sajten-om-ifokus
Läst 1331 ggr
IngerH
0

Meddelanden

Är det någon som kan säga mig vad jag ska göra för att kunna se inkomna meddelanden. Ser i det blå toppfältet att det finns två stycken men när jag klickar på rutan är den tom. Det är säkert någon enkel och självklar grej jag missat. Någon som har en idé?
/Inger

SillyZones
0

prova att uppdatera sidan webbläsaren när du öppnat inkorgen

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

IngerH
0

Sorry jag förstår inte. Har provat att högerklicka på meddelanderutan (=Inkorgen?) som kommer upp, välja refresh men inget händer

SillyZones
0

Högerklicka på meddelanden och öppna i nytt fönster. Sen provar du att uppdatera.

/Jessica

IngerH
0

Nej hjälp nu blir jag desperat .Varför går det inte? Du kanske ska radera min profil helt så börjar jag på nytt igen?

/Inger

SillyZones
0

Hej Inger. Tyvärr så kan jag inte radera din profil. Prova att gå in på support, där kan du få hjälp när det gäller användandet av iFokus.

Mvh/Jessica

SirMaxwells
0

Jag har samma problem, kan inte se dom meddelanden jag har i inkorgen.

/Lisbet

IngerH
0

Välkommen, vi kan bilda klubb. Om jag kommer på något skriver jag här, du kan väl göra detsamma.

Ha de'

/Inger

SillyZones
0

Man behöver inte komma på något självGlad, iFokus har en väl fungerande supportsajt när det gäller fel som gäller användandet av iFokus. Själv är jag ingen programmerare och driver bara denna sajt. När det gäller fel i systemet och i själva iFokus så varken kan eller har jag någon rättighet att göra något. Skriv istället och fråga eller sök om det är ett känt problem på supportsajten :-) http://support.ifokus.se/ Där får du ett garanterat bättre svar än av mig.Skrattande

Elinor
0

Mina meddelanden hittar jag i skickatmappen,kanske samma för er?
/Elinor

SirMaxwells
0

Ja om jag har skickat ett meddelande först så kan jag gå in i skickatmappen och läsa men om någon skickar till mej först så kan jag tyvärr inte se något meddelande, bara att jag har meddelande uppe i listen i parantesen.

Hela fokus blev jättekonstigt sen den stora ändringen för ett tag sedan och inget ser ut som det ska och mycket som inte fungerar alls, jag klagade och fick till svar att dom som jobbar med detta gör det ideelt och vi ska vara glada att dom vill göra det så det var bara "att gilla läget" ………….

/Lisbet

IngerH
0

Fick just ett svar från supporten.

Hej Inger!

Det här beror på en bugg som vi arbetar på att försöka fixa så snabbt som möjligt. Tack för att du hörde av dig och berättade om ditt problem.

Mvh // Staffan