Omplacering pga allergi
Hallå alla!
Jag behöver lite hjälp här….
Jag har fött upp katter sedan 2005 (NFO förståss) och fick för ca 2 månader sen reda på att jag är mycket allergisk mot katter. Det är inte så faligt säjer en del men jag drog det längsta strået tydligen för pga allergin har jag fått ganska grova lungproblem. Har varit på flera tester och nu får jag väl ändå acceptera jag jag inte tål mina gosingar här hemma.
Till mitt poblem då, jag har en fertil hona här hemma från egen uppfödning med bra stamtavla där många av mina egna katter finns (inköpta) och jag känner till många av katterna också, personligen.
Jag vill hitta någon som kan ta henne på foder ett tag och i samråd med mig para henne med en hane under 2009.
Vill helst att hon kommer till någon uppfödare som redan kan det här med bebisfödande och allt som kommer till….
Finns det någon som kan tänka sig göra detta? Eller känner någon någon annan?
Tanken är att jag ska få en "katthårsren" bostad så kanske min astma lägger sig lite. Buzan är helgo och skulle så gärna se henne få kattungar i framtiden.
Någon?

Varför funkar inte knappen på mina katter på din hemsida? jag ska själv inte ha nån på foder, men kan ju sprida det vidare
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Bra fråga! Ska kolla vad det kan vara…..
Länken funkar utan problem här så då vet jag inte vad som är problemet….
www.magrandos.se ska det vara…

Jag var nog inne på något gammal, för den var uppdaterad i april 07
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Det är ju Opals kullsyrras dotter ser jag ju nu.. sötnosen.. håller tummarna att du finner rätt hem.. beklagar verkligen allergin