Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 09-kattungar-till-salu
Läst 2608 ggr
Stortallens
0

S*Stortallens första egna kull

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 1/11 föddes vår första egna kull. Sex små ulltussar. Tre röda tabbykillar,1bruntabby kille,1 svart hona och  slutligen en sköldpadda Mamma är IC Milda ma Tildes och pappa katt heter Fridalas Humle JW. Barnen är helt ljuvliga just nu och håller på att utforska livet utanför bolådan.

Titta gärna in hos oss http://home.vannastv.net/frejgatan4a

Juliette-
0

Åh Grattis Rödtabby kan det bli bättre

Sissi
0

Vilken super gullig liten film och vad duktiga de är på att dricka välling även om någon blev lite våt om tassen.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

forestcat
0

Grattis:D

Jag har en fråga till alla som läser.Jag undrar om  det är någon som har bilder på Norska skogkatter som jag kan använda på stallet.se??

Tycker det är hemskt när folk bara tar bilder och sätter in så jag vill vara seriös och fråga först?=)

MVH Erika

Runsviks
0

Kul att du har hittat hit Brigitha.Glad
Super GRATTIS till kullen.  Ännu en fantastisk film av din son Thim. Längtar redan till 4 veckors filmenGlad Pussa på kattungarna från släktingarna  Lemi, Molly och LovisKyss Vi två-benta är också med på pusskalaset.
Kramis Kristin

Eva-Helen
0

Vilken underbar film,, så himla söta de små liven är.. man kan bara sitta flina, för dom är så söta då dom trippar framåt ovetande om livets framtid. Jag glädjer mig till se 4 veckorsfilmen.Glad

Mvh,

Eva-Helen

Ps. Vi väntar själva våran egna kull V. 51 som vi ser så mkt fram emot.

Pulcherimas
0

Oh herre jisses en så´n härlig film!!! För oss som längtar efter kattungar….. = )  Stort grattis till finfin kull.

/Monica

Stortallens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusern tack för alla fina ord om de små bebbarna. Ska också hälsa till Thim att ni tyvkte om hans försök till små filmer. Börjar redan gruva till fotandet i helgen:((

Ha en fortsatt trevlig vecka