Skogisdekal?

Dessa två har jag på min bil, tycker dock att den vita katten ser ut att gå på LSD
. Men, men….den är ju iaf vit:) Här är länken till sidan som säljer dessa. Dom har massor med fina saker, bl a har jag köpt en jättefin matta med skogisar på. Shoppa loss!!
/Sylvia

Hej! lustigt att du tar upp det. . ..
För 14 dagar sedan fick jag en förfrågan från ett företag, som tillverkar diverse djurdekaler, de hade kontaktat PR-avdelningen där jag jobbar. Tjejen på PR avdelningen kom sedan och frågade mig om jag hade några bilder hemma på någon fin skogkatt som kunde användas till en dekal. Men jag hade inga bra bilder som jag tycker symboliserar en RIKTIGT TYPISK/bra skogkatt med rätt placering på öron, ögon, triangel, päls -hela kittet- som jag tyckte ska stå som ikon för vår ras. Jag känner att jag vill ha en katt som verkligen visar standarden för vår ras(så att den inte misstas för huskatter)..men nu vet jag inte hur det blir… det kanske inte är försent, utan att Vi kan hjälpas åt att hitta en supersnygg skogkatt som vi vill ha på dekal…eller? men jag tror att det är ganska ont om tid.
Vad jag förstod så var utbudet på just skogkattdekaler litet.
Mvh
Camilla
#1 Tack. Där har jag redan kollat.
Har tre franska dekaler därifrån men med hundar :)
Haha, ja du har rätt ;)
Då jag har en vit skogkatt vill jag gärna ha vit på bilden..
Så jag vet inte om jag gillar den vita på den runda.. men men.. hittar jag inte bättre, blir det en sådan, fast den övre som du visar, hehe.
#2 Hm, okej.
Jo, det är mest maine coon jag ser faktiskt..
Tyvärr har jag ingen som jag vet sådär..
Min uppfödare föder ju upp väldigt fina skogkatter, som används till avel och utställning..
Nu vet jag inte hur pass "vackra" i det avseendet de är, då jag är ganska ny på skogisfronten :)
#1 Tillägg.. Mattan har jag missat!
Måste kika, nu när man blivit rasnörd, haha 
Hej!
Kolla in den här sidan, här finns allt möjligt med Skogisar på!
http://shop.cafepress.com/norwegian-forest-cat
Jag har kontakter i U.S.A. eftersom jag bott där och min dotter är född där, så jag kanske kan vara behjälplig om någon är intresserad.
Hälsningar,
Marianne
#6 Tack, ska genast kika in den :D
När jag var på färgföreläsningen förra helgen så var där en kvinna som har Södra Dalarnas kattpensionat och hon hade otroligt fina dekaler och skyltar med sig för försäljning. Hon kan också skapa skyltarna med bilder som man själv tagit på sina katter.
Kanon snygga!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#8 Tack!