Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 613 ggr
lynxeyes
0

Vinterkullen är född!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så kom dom äntligen, Prettys bebisar… 6 söta gryn blev det… Som det ser ut idag, tycker jag alla verkar vara silver… Födda 21/11

Men tyvärr är Pretty lite stressad och flyttar runt på de små, och maten har inte komit igång riktigt som den ska så just nu är det stödmatning varannan timme dygnet runt som gäller… inte alla som behöver ha varje gång, men ffa en av pojkarna som inte riktigt orkar fajtas med de andra… så jag är ganska trött o seg just nu, fullt upp…. *phieww*

Men idag har jag iaf äntligen fått ut bilder på hemsidan på de små…

www.lynxeyes.se

Bjuder på en bild på min hjärtefavorit en liten flicka :))

/ Sophia

Blankan
0

Grattis till bebisarna, ska bli spännande att följa dessa små gryn Tungan ute

blondifire
0

Jösses vad söta dom ärKyss. stort grattis och lycka tillSkrattande!!

S*Winsnes Wilda

Sissi
0

Super duper GRATTIS, de ser verkligen fina ut!!!
Härliga färger!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

zealousnfo
0

Grattis! Kyss

Mylingens
0

Grattis Sophia, ett härligt gäng du har fått! Du ska se att Pretty snart lugnar sej och kommer till ro. //Kaisa

lynxeyes
0

Tack för grattis :)

Nu verkar läget något stabilare, men hon har valt att ha bebbarna under våran säng…. till mattes stora förtret eftersom det är vansinnigt svårt att komma åt o hjälpa till där + att man oroar sig för att de ska kravla av filten de ligger på, sängen är nämligen för låg för att jag ska kunna ställa in en låda eller dylikt med kant på så de blir på plats… så det är ständig övervakning som gäller ;))) Nu verkar maten ha kommit igång lite bättre, så endast minstingen behöver stödmatas, då han fortfarande har svårt att fajtas o hävda sig med de andra fem i trängseln bland tuttarna ;))) Men han har en enorm livsvilja o är en fighter utan dess like… jag hade dömt ut honom, men han vill leva!! Suger som en sugkopp o slukar allt jag ger honom med hull och hår ;))

/ Sophia

MissMikkus
0

Grattis till bebisarna och hoppas att du snart kan flytta fram familjen till en bättre boplats.

Juliette-
0

Grattis till småttingarna.. hoppas mamma kisse kommer på bättre tankar snart så du kan ha dom små på ett bättre ställe