Imorgon kommer vår "lilltörnrosa"
Yippee,,
imorgon kommer våran "lilltörnrosa" S*Kvarnstugans Zara. Bittan och Uffe är såå gulliga, som kommer hem till oss i Vallentuna med Zaragumman. Jag ser sååå fram emot få hem Zara, hon är så bedårande fin. Det var ett tag sedan jag såg henne nu, så det ska bli sååå spännande. Gud såå Izzie kommer busa med henne och grabbarna Sebek och Tutankhamun lär väl bli helt till sig
. Savannah kommer nog vara som en hönsmamma, hålla koll som vanligt
.Amazon lär väl bli
. Men matte är sååååååååååååå lycklig som har fått köpa vackra Zara.
Mvh,
Eva-Helen
Ps. Imorgon kommer bilder..
Åååh, vad roligt för dig och hon är ju bara såå fin! Hon kommer säkert trivas jätte bra hemma hos er och katterna.
Grattis till en mycket vacker tjej!
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Åh vad härligt att hon äntligen skall komma hem idag.. förstår du längtat ihjäl dig nästan

Äntligen kommer hon! Vad kul :)
Du får visa bilder sen på henne.

Hej vännen! Grattis till din fina kattunge, vad roligt att hon äntligen kommer. Jag vet vad du och Håkan längtat efter henne. Jag får komma över snart och titta på sötnosen och de andra.
Kram
Tack snälla ni,, sitter här väntar, dom kommer kl 15. Katterna sover, dom skulle bara veta vad som är på G..
Bilder kommer under kvällen, så ni får se vår underbara Zara, hon är nu 15 veckor gammal.
Mvh,
Eva-Helen
Spännande
Ja hon är verkligen något extra!

Åh, vad roligt! Hur har det gått med första mötet?
/Ylva

Grattis till nya dockan!

Grattis vad härligt hon äntligen är hemma antar vi kommer få se mycket av denna tös i framtiden
Vad roligt att det gick så bra med de andra katterna…och du…hon är super läcker!!!
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#10 Tack så mkt Camilla. Ja hon är verkligen söt som en docka och kurrat hos oss hela natten har hon gjort, så husse ville nästan inte åka jobba imorse
#11 Tack så mkt Emelie. Ja, jag lär väl sätta ut bilder lite då och då
, sedan ska vi ställa henne till våren, blev tyvärr ingen Birka utställning för henne.
#12 Tack så mkt Sissi. Ja jag kan inte annat än hålla med dig hon är superläcker och supergosig
. Jag är supernöjd med henne.
Mvh,
Eva-Helen
S*Kvarnstugans Zara, NFO n 23

Hon e kanon fin=) Grattis till henne o lycka till=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Tack för igår Eva-Helen!
Det var sååå härligt att se att alla katterna tog emot henne så fint..det känns verkligen jättebra..och mycket kurrande har ni haft i natt förstår jag..Underbara bilder du har tagit på lillstumpan.
Lycka till nu & ge Zaragumman massor med nosgos från oss

#16 Tack Bittan det var jätte trevligt att Ni fick se hur vi bor och hur Zara kommer att få det hemma hos oss och med våra andra katter. Det går så himla bra, hon busar och kurrar för fullt, är så duktig. Vad roligt att ni också tycker det känns bra att Zara fick komma till oss, vi ska ta väl hand om henne. Fler bilder kommer garanterat på charmtrollet, hon har redan många norska fans
.
Ha en fin Lördagskväll
*Kram Eva-Helen och många nospussar till gammelmatte*