Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 673 ggr
Sagolika
0

Vilka utställningsvinster?

Hej,

Jag undrar vilka priser/vinster ni blir gladast över då er katt vinner på kattutställning? Då menar jag alltså det man ibland/ofta  får utöver äran, pokaler och prisrosetter. :)

Gillar ni saker till katterna och i så fall vad för något? Eller saker med kattmotiv? Eller något helt annat?

Vad skulle ni absolut INTE vilja ha?

Vore jättekul att höra olika synpunkter på detta.

mvh Nina

aborgatos
0

Ett tips vore ju att vinnaren fick bensincheckarFlört. Vet att det är fler än jag som tycker att bensinen är lite väl dyr.

Margareta
0

Bensincheckar var en bra idé.

Jag tycker även "fribiljett" eller ialla fall presentkort på någon hundring eller så till nästa års utställning - det är en stor kostnad att åka på utställningar.

Numer pensionär i Nynäshamn

Sagolika
0

Inte så dumt! :)

Fler förslag?

akickia
0

En del klubbar har presentkort på lokala affärer och det är ju mindre lyckat när man kommer från hela landet…

Annars tycker jag om smått och gott som matskålar, leksaker och annat roligt till katten. Iaf jag får aldrig för mycket av sånt :P Och får man för mycket går det alltid att skänka bort eller sälja. Jag tycker sånt är roligast, sånt som katten har nytta av.

Sagolika
0

Tack för svaren! :)

Sissi
0

Presentkort till en utställning skulle inte vara dumt.

Kattmat i alla dess former är alltid välkommet.

Gratis fotografering av någon duktig fotograf.

Presentkort på en vaccination.

Ja listan kan bli lång…men detta är iaf några saker som jag skulle uppskatta.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

EddaM
0

Feztiz har vunnit en massa saker o jag blir glad över allt som hon får. Ofta är det något som man behöver.=) Mat vinner hon en hel del o det e ju bara bra. Sedan har hon vunnit en puff o den har hon nu o ligger i på varje utställning.=) Kan inte nämna allt hon har vunnit…24 gånger i rad är det ju nu. Men jag är tacksam för allt.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

kerstin2181
0

Försäkring går alltid hem, nyttosaker för katten, för det är ju dom som vinnerSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margareta
0

Presentkort till klubbens nästa utställning är väl en lysande idé?

Numer pensionär i Nynäshamn