Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 03-avel-genetik-uppfödning
Läst 852 ggr
blondifire
0

snart kastrat...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är min älskade Leo hos veterinären och blir kastreradGråter. Han HCM-testades u.a förra helgen av torkel falk och nu får han bli kastrat här hemma efter en(förhoppningsvis) två friska fina kullar.Man får tänka på hans bästa och han har inte mått bra,stackarn..Vill inte hålla han fertil bara för att,liksom.får hitta andra snygga hanar till mina tjejer när det är så dax..

han kommer alltid vara mammas killeSkrattande

S*Winsnes Wilda

Susanne-Magnus
0

Bra tänkt tycker jag! Hoppas allt går bra!!

kerstin2181
0

Varför har inte Leo mått bra?

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

blondifire
0

efter senaste parningen och när mimmi börjat löpa här hemma så har hans stressmage blivit värre och hålla dom isär har gjort han olycklig.sen har har börjat strila oxå.hoppas han blir min harmoniska kille han brukade vara,kanske man t om kan ta med han på utställning oxå.om han nu gillar det..

S*Winsnes Wilda

Vildfagre
0

Så bra för Leo att få det lugnare och inte är det kul helleratt han har magbesvär och strilar. Nu ska du se att allt blir bättre och gosepojken får en kram av gammelmatte. Hoppas jag får se honom på någon utställning snart. Mvh Laila.

blondifire
0

ja du Laila,har du inte dragit ner till thailand i slutet av januari så kommer vi till örebro då..Flört.Ja att min kille mår bra är nr 1 för mig,det vet du.Nospussar till gammelmatte o alla kissarna.

ps. det har gått jättebraSkrattande

S*Winsnes Wilda

LittleL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skönt att allt gått bra med Leo. Här närmar sig förlossningen med stormsteg och Manta är riktigt tjock nu. Idag har magen sjunkit ner och hon ser inte lika rund ut när hon går omkring. Och JAG tycker att det är väldigt spännande än om det inte verkar finnas någon mer som gör det.

/Sylvia

blondifire
0

jodå,"farmor" väntar otåligtSkrattandeFlört

S*Winsnes Wilda

Merlyn
0

OCH JAG Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
EddaM
0

Bruna Leo hälsar till Röda Leo o hoppas att han kommer krya på sig snabbt efter kastreringen =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

blondifire
0

Leo hälsar Leo och tackar..Skrattande

S*Winsnes Wilda

Sissi
0

Det finns inget mysigare än kastrathanar och han är säkert inget undantag utan lugnar nog ner sig så snart hormonerna lämnat honom.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***