Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 438 ggr
parlan
0

31 okt väntar

…CH S*Månlyckans Darling och S*Håkantorps Cederic Diggory kattungar..

Har precis varit på ultraljud och i Darlings mage finns små små bebisar och  vi är såklart jätteglada och förväntansfull…

Denna kommentar har tagits bort.
Frostvikens
0

Grattis!

Runsviks
0

Säger detsamma

Glad GRATTIS!!!!Skrattande

Sisikarlstad
0

GRATTIS!!!!!Skrattande

EddaM
0

Grattis vad kul. Lycka till=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Majamaloss
0

Grattis! Hur många pälsklingar såg ni? // Maja

Vrethagens
0

Grattis från mig också!! Lycka till!! Glad /Åsa

parlan
0

.#6………..vågar jag säga 4 st Skrattande

Tack allihopa

fjellans
0

Lycka till, mina kommer om ca: 1.5 vecka

Sol-Mone
0

Grattis! Glad

parlan
0

#9 håller alla tummar och tår för er och önskar att det går bra och ett stort LYCKA TILL säger jag oxå såklartSkrattande.

fjellans
0

#11,, tackar,,,,önskar dig allt gott// Rita

KATTTÖS
0

Så spännande,lycka till!!!!

UncutDiamond
0

GRATTIS! Håller tummarna för er Maria! Glad

parlan
0

Tack snälla allihopa för era lyckönskningar Skrattande

Detta är så otroligt spännandeFlört och det pirrar faktiskt lite i magen medRäcka ut tungan

manlyckans
0

Grattis Maria! Håller alla tummar o tassar att allt går bra nu!

Syllan
0

Gud vad kul! Spännande att vänta smått! Håller tummarna för dig och din Darling! GRATTIS. /Sylvia

RolfH
0

Grattis!

//RolfH

majema
0

Grattis & Lycka till!
Har så sällan hört någon som ultraljudat för att få veta. Får man var nyfiken att fråga varför du valt det och vad det kostar.Penga mun
/Marie

parlan
0

Jag valde det för att Darling varit skendräktig vid tidigare parningar och jag ville inte bli lurad denna gången medCool..

Hon hade alla tydliga tecken rosa stora tuttar och gick upp massor i vikt ökad aptit och fick till och med mage och vid tidpunkten vid det som vi trodde skullevara födsel så gick till och med slemproppen trodde vi….

haha men inte kom det några ungar och inte var katten dräktig utan bara skendräktig.

Därför valde jag att göra ett ultraljud för att inte bli lurad denna gången med och jag gav 450 kr för det..

De såg fyra pälslingar vid ultraljudstillfället men det kan dock vara flera då de kan bli gömda bakom och kroppen kan oxå absobera upp vissa foster..

Så vi får helt enkelt vänta och se…