S*Runsvik's "P-kull"
Så äntligen har de kommit
IC S*Wildwood's Telia & CH S*Drakborgens Xerxex Bärsärks
kattungar. De föddes i går, 25 augusti, och alla mår bra.
Telia har tidigare bara fyra honor (av 13 kattungar) så den här gången (hennes sista kull) såg hon till att få fyra honor och två hanar. Jag är fortfarande lite osäker på om de är silver eller inte. Jag vill passa på att än en gång tacka Kattis för att Telia fick komma till Xeke, för vi är så nöjda och stolta över denna kull 
S*Runsvik's

Grattis till de fina kattungarna!

Stort grattis till en hel fantastisk kull. Riktiga små sötnosar. Lycka till med sexlingarna 

Grattis till småttingarna//Lotta
Ååååh jäklars vilka fina bebisar, vilka huvuden och vilka enormt läckra teckningar de har i ansiktet allihopa!!!
STORT GRATTIS!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Jättegrattis till en mycket läcker kull!

Supergrattis till otroligt läckra kattungar, de blir spännande att följa. 
Kram
Barbro

Stort tack till er alla, jag tycker själv det ska bli spännande att följa dem. Som jag sa till någon, tänk om jag kunde se 3 år in i framtiden
Telia har aldrig träffat en hane som har påmint så mycket om henne själv som Xeke, lite
"äktenskaps tycke"
GRATTIS, äntligen som du har väntat….
.6 stycken Teliabarn, då har du fullt upp om några veckor
. Ska kika in på hemsidan senare // kram från Anita
Grattis och lycka till med den fina kullen!

Grattis till Sexlingarna önskar släktingarna i S*StjärnSkogen's

Megastort grattis från oss alla!!!
Ska bli superkul att följa de små raringarna! Lycka till med dem! 
Kramar från Malin

Här kommer nospussar till halvsyskonen hos er, Malin

så nu får vi följa varandras kattungar.
En stor
till släkten hos S*StjärnSkogen's.
Ja Anita, tur de har flyttat innan julen. Och längtat har jag, samtidigt känns det lite vemodigt att det här är hennes sista kull. Hoppas hennes dotter Molly kan ta över 

Grattis till sexlingarna!!! Krama om mammakatt ordentligt…
Kommer ni till Luleå?
Stort grattis till bebbarna, då har man ännu en kull att följa :)

Tack #13-14
Nej vi kommer inte till Luleå, lite långt. MEn vi har varit en gång så långt norrut och det var en mycket trevlig utställning. 
Kul då kan vi följa varandras kullar, har varti in och kikat på dina silver kattungar och jämfört med mina. Det är en månad emellan dem 

STORT grattis till dom småå!
Lycka till med dom!
Eva S*Kittekattus

Grattis till småtrollen! Blir spännande att följa dem.
/Linda

Grattis! Äntligen har dom kommit, ska hålla mig uppdaterad via hemsidan
. Roligt med så "många" honor. Vi ses på lördag, på med seglarstövlarna
!
Kramizar från
Weronica

Tack Eva, Linda och Weronica
Kattungarna är så nöjda med livet att de bara ligger och sover. Telia måste ha massor med mat
Weronica jag hade tänkt mig högklackat
Det ska bli kul, hoppas på vackert väder.

Grattis till kattungarna!!
Åh, så söta och så fina kort du tagit på dom
Mvh, Ingela

Tack Ingela… gulligt av dig att gilla mina foton.
Det behövde jag!!!
I kväll när min man hjälpte mig att fota kattungarna fick jag inte riktigt ihop det…
när jag sedan kollade med nyfödda foton och gått tillbaka till bolådan och radat upp dem på sängen och kollat med mina anteckningar … så… finns det inga nyfödda foton på Panda (P5) Utan jag hade fotat Puma (P6) två gånger… 
"Även solen har fläckar" 
Så nu är det tre svartsilverspotted-vita honor, 1 brunspotted-vit hona, och som tidigare 1 brunspotted-vit hane och 1 svartsilverspotted-vit hane. Förvirrande!
För att Panda inte har fått varit med tidigare så lägger jag in ett foto på henne här. Förlåt Panda
Fotot längst upp i detta inlägg, så är mitten kattungen och den till höger längst upp samma kattunge Puma. Och Panda finns inte med.
Kristin och sex kattungar som mest sover hela tiden…

Den här veckan har bara rusat iväg och kattungarna är nu 1 vecka. Nya foton finn på S*Runsvik's
Och nu har jag full koll på vem som är vem 

Lägger ut ett mys foto på Py. Kolla in hennes lilla lilla tass

Jösses vad söta, grattis. Längtar redan efter kattungar, fast de förra knappt flyttat.
De är verkligen super fina, längtar till nästa veckas bilder då de öppnat ögonen.
Sissi

#23 Tack, hoppas du snart får egna kattungar de är helt underbara men när det gäller att fota dem så…
#24 Tack,nu har de fått ögon så du får gärna kika in på vår hemsida och kolla läget.
Jag har idag kämpat med sex små troll som bara vill sova och äta. Till sist blev det några foton så välkomen in på vår hemsida för att kika på dem, de är nu två veckor. Lägger in ett foto på Pepsi.

Så ljuvliga de är! Alla är jättefina, men just nu tyckte jag att Puma & Pepsi var finast. 
Ska ni behålla någon? Lycka till med de små liven.
mvh Nina

#26 Tack Nina, ja de är fina och nu när de har fått ögon kan jag sitta och titta på dem hur länge som helst. Pepsi skulle jag gärna behålla men det tycker inte resten av familjen och våra katter

Ååå va söta dom är, vill ha allihopa
men det säger nog min sambo snabbt i från. Puma och Piaf är fortfarande mina favoriter, ska bli roligt att se dom live snart.
Kramizar
Weronica
Grattis till en jättefin kull! Mums, vilka härliga 8-veckorsbilder.
Åh va dom är fina!
Tjejerna är supersnygga. Kan inte bestämma mig för vem jag gillar bäst
Kanske Py… eller Piaff eller ……

Urfina Kristin, håller fast vid Panda som jag gillade mest som nyfödd, men jag garderar upp med Panini också

Kram
Barbro

Jättefina!!!
Jag har ingen favvis alls längre, jag tycker alla är lika underbara!
kramar från Malin

Så söta… hade gärna tagit hem Lavas halvsyster Py eller kanske Piaf! Så svårt att bestämma mig vilken som håller mitt hjärta hårdast!
Hur som helst, så fina allihop! Men vi har väl redan förstått att pappa Xeke ger fina avkommor… oavsett hona!
Susanne
Jisses vad fina de är, grymt fin kull!!!
Jag håller fast vid min favorit, Panini men lilla Py ligger hack i häl.
Sissi
Jösses
är de redan så stora… hoppas ni har hittat hem åt alla godingar
skickar en kram till er "där nere"…

Tusen tack, för era vackra ord. Kan bara hålla med #34 Xeke har lämnat otroligt fina kattungar efter sig. Så vi är så glada och stolta över våra "troll".

Blev riktigt överraskad glad idag när jag fick ett mail från tjejen som bokat Pepsi i vår kull. Hon har lagt ut på "My pet book" att hon skulle köpa en skogis och lånat några av mina foton. Tidningen Stockholm City har gjort ett reportage om "My pet book" och då tog de fotot på Pepsi… visst är han vacker.
http://stockholm.city.se/nyheter/2008/10/30/Facebook__ja_for_katten_/
#38 Jag såg det reportaget i tidningen i morse och tänkte att rackarns vilken söt kattunge, jätte kul!!!
De är jättefina, alla kattungar. Men Panda är allra vackrast, tycker jag.
Susanna
De är jättefina, alla kattungar. Men Panda är allra vackrast, tycker jag.
Susanna
Åh va roligt!!!
Jätte fin bild på en vacker kattunge. Dom andra går inte av för hackor heller ;-D
/Kattis

Oj så stora dom har hunnit bli! Dom är verkligen helt underbart vackra, vilken fin kull! //Kaisa

Tack Kaisa
vi är mycet nöjda med den här kullen. Det ska bli spännande att följa dem och se hur de utvecklas.

Dom är verkligen bedårande! Stort grattis till en otroligt fin kull.
Åh vad gosiga de är
… synd man inte kan ha skogis…
annars så hade det varit Matfors nästa… Krama om dem från mig!!!
Lika fina denna vecka om inte bättre…men det är helt omöjligt att välja en favorit bland tjejerna. Jag gillar nog Pandas look bäst men Piaf har den finaste silverfärgen…och Py ser så go ut så att man kan äta upp´na.
Ja fina är de iaf!
Sissi

De är ljuvliga!!! Helt fantastiska bebisar! Pussa på dem från oss och hälsa från halvbröderna i Kalmar!
mvh Malin

Tack för vackra orden
Det kommer att bli så tomt när de flyttar
för ibland ser de till så att vi vet att de finns. Puuu vad sex små troll kan ställa till. Vi har en boyta på 147 så de rusar, hoppar, river ned och tvärsomnar. De är så ljuvliga

Det är attans att du bor så långt bort Kerstin… eller är det tur!!!
De är bedårande vackra

Tur är det inte
för det hade varti roligt om du hade kunnat hälsa på. Om jag inte tar alldeles fel så frågade du på Telias första kull Indra & Irina, Men det var nog avståndet då också… du får följa dem på nätet och Panini kommer att flytta ned till Göteborg/Lerum så honom kaske du får se på någon utställning.
#48 Vilken underbar kull *WOW*, så bedårande vackra. All lycka till dem alla i framtiden.Grattis till er som fått köpa kattunge från denna fina kull.
Mvh,
Eva-Helen

Halvsyster Lava hälsar att de är i samma klass som henne dvs ursöta och säkert helt tokiga! =)
Py är nog favoriten…

Mmmmm vad glad jag blir och jag har framfört till kattungarna och Telia att ni gillar dem. Här kommer en massa nospussar till Lava från hennes halvsyskon i norr.
Kristin och småtrollen

Vilka underbara småknattar, helt bedårande
är så kattungesjuk, så jag blir tokig, vill klämma och känna, tanken att få borra ner näsan i en liten är stor
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus