Mor och son!
Idag blir mina småttingar 2 veckor! Vid fotograferingen idag fick jag ett par härliga bilder på mamma LeeAnne och hennes son Pepino som jag ville dela med mej av.
Tyvärr så klarade inte lilla Papaya sej, hon somnade in i söndags. Men hennes två syskon är stora och friska och vi får glädjas åt dom istället. //Kaisa

Vilka super gulliga bilder på mor & son!
Måste erkänna att han är min favorit i kullen, en riktig liten crémebulle!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#4 Tack Sissi! Han är en lugn och cool kille som redan väger över 400 gram! Men syrran Physalis ligger inte långt bakom
//Kaisa
#6 Åhh vilken fin bild och vad rar hon ser ut!
Jag är så kattungesjuk så det är helt ofattbart. Jag planerar och planerar men min hona verkar vilja något helt annat. 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#7 Men vad trist att din hona inte är med på dina planer
. Själv klarar jag inte av att vara utan kattungar någon längre tid, det är som en drog
. Vår hona Tezz har vi släppt pillerna på för vi hoppas att hon ska kunna para sej med vår Armani. Men hon verkar inte heller ha någon brådska att komma i löp. Men vi har ju dessa två att njuta av så det är ingen brådska… Jag ska hålla tummarna för att där snart ska bli kattungar hemma hos dej oxå! //Kram
Du är lycklig du Kajsa som sitter med två sötnosar. Bilderna är kanonfina och det är tur att jag inte ska välja någon av dom. Här får katterna vänta med att ha kärleksstunder då jag i dag beställt min årliga Thailansresa till sonen. Blir borta hela februari men sen så. Mvh Vildfagremadam Laila.

Gud vad fina dom är tillsammans och sonen ser ju helgo ut mumma..

#9 Tack Laila! Så avundsjuk jag blir när jag hör att du ska få tillbringa hela februari i värme och sol! Det låter helt underbart!
#10 Tack Juliette! Alltid roligt att få respons på sina bilder, roligt att du gillar dom! //Kaisa

Så härliga bilder på sann kärlek
/Sylvia

#12 Tack Sylvia! Ja man blir varm i hjärtat när man sitter vid bolådan och tittar på dom, det är en sån härlig tid! //Kaisa

Ååååååååååååå va fina dom är,man blir så sugen.
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

#18 Tack! Roligt att någon tycker dom är fina! Man är ju själv stolt så man spricker
! Men snart har du egna småttingar att glädjas åt! //Kaisa
//Kaisa