TACK SPINNERIET/ KM

Stort tack Camilla för ditt beröm det värmer verkligen 

Stort tack från mej och Celine också och ett speciellt tack till Pernilla som hjälpte mej vid min och Celines första utställning!

Ja, det var verkligen en kanondag!!
Allt var verkligen välplanerat, brett mellan burarna, högt i tak, bra lokal, lagom högt ljud, trevliga människor, fina priser, bra priser på fikat, lagom och bra montrar. Bra och trevliga domare mm mm
Jag har haft en super trevlig och rolig helg Var med på NU också.
Där fanns bara ett enda litet minus…….En av domarna hördes hela tiden oavsett var man befann sig i lokalen, det var lite svårt att höra vad ens egna domare sa :(

#3 Haha, jag vet vem du menar, för jag satt i informationen i precis motsatt sida av lokalen, så långt bort man kunde komma men jag hörde henne ändå hela tiden =)
Måste stämma in i föregående talare även om jag bara var där på söndagen. Tyckte det verkade flyta toppen och hoppas att de som rev utställningen inte fick jobba alltför länge :( Hade så dåligt samvete för att vi var tvugna att åka, jag vet ju hur det är att riva utställning när alla försvinner på slutet, men när jag skulle upp i morse så var jag ändå tacksam att min sambo övertalade mig att det skulle bli för sent och halt annars…

Är inte medlem hos Spinneriet men kommer alltid på deras vanliga utställningar o jag måste säga att det är en av de bästa utställningarna under året och man längtar dit hela året=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Vad glad jag blir av att höra era kommentarer, vi sliter hårt för att göra utställningen så trivsam som möjligt för alla.
Kan tipsa om att det blir en större utställning i Spinneriets regi 2009. Vi tyckte det var så tråkigt att det var många som inte kom med på vår utställning så nu gör vi ett försök med 560 katter / dag till 2009.
Vi kommer att vara i en ny utställningshall med massa mer utrymme och vi vill ha in massor med montrar så tips är alltid välkomna 
Mvh
Merlyn Lindahl
Ordförande i Spinneriet
!!