Gissa Kattungar;)

Vad spännande :) jag gissar på 3 st /Eva

Vågar inte gissa, men hon var väldigt vacker!

*asg* 12….

Tolv hade varit kul! :-)
Fast jag gissar (och hoppas) på tre! 
En liten vägledning kan ju vara att kolla hennes viktlkning. Jag har hört att en kattunge med fostervatten och moderkaka väger ca: 250 gr.
Cider väntar kattungar i dag el. morgon och har gått upp 1,8 kg och stämmer det så blir det kanske 7 stycken bäbisar…Oj, Oj, Oj Hoppas inte!! / Anita

#7 Jag är lite nyfiken på varifrån det kommer? Jag har nämligen hört samma sak. Visserligen har jag bara haft tre kullar men det har då inte stämt någon utav gångerna.
/Sylvia
#8 Faktiskt så vet jag inte, det stämde aldrig på Repris heller, men jag tänkte att det var för att hon alltid fick stora kullar där ungarna vägde mellan 80-100 gr. Den gången som det var bara en i kullen, då hade jag missat att väga när hon kom hem från hanen… synd nog.
Men det kan ju lite vägledning om det är 1 eller 3 bäsar i allafall.

#7 Har tyvärr missat att väga men skulle tippa på att hon gått upp minst 1 kg iaf;)
Ja det visar sej ju ändå snart hur många det blir.
Lycka till med din kommande kull&tack alla för era kommentarer
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
#10, tack för det, det är hennes första kull så allting blir ju nytt och spännande för både henne och mig. Lycka till själv, att få ha småttingar i huset är underbart, en gåva till låns. Jag har precis lagt ut bilder på Ciders tjocka mage, stackars liten… hon går omkring och ser förvånad ut… undrar vad som är på G.

Jag tror det e fyra goingar där inne=)
Alovera skickar med nospussar härifrån med, ännu har hon inte löpt om men hon e sååå gooo=)
*kram* från oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z