Vilken härlig höstdag!
I dag har vi haft ett fantastiskt höstväder i Stockholm. Solen har strålat från en klarblå himmel hela dagen och termometern visar just nu +18 grader. Jag har haft den stora turen att vara ledig i dag så jag har verkligen passat på att njuta av höstsolen.
Vad är det för väder hos er?
Eftersom jag bara är några minuter ifrån dig så har jag samma underbara väder, tyvärr är jag inte ledig!
Kram på dig
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Vi har faktiskt samma underbara väder här i skåne idag, ljuvligt! //Kaisa

Detsamma här i Sundsvall och jag har njutit av solen och värmen.
Katterna har myst i kattgården.

Här i Norra Skåne har det varit underbart väder. har suttit ute i solen och fikat hela em. Man kan alltid hoppas det håller i sig ?
/Zabina
I Stockholm håller det fantastiska höstvädret i sig. Himlen är klarblå och just nu är det 13 grader varmt. Hur har ni det på andra platser i landet?
Här ute på Tyresö har vi också härligt höstväder
Jag undrar vad du håller hus?
kram Yvonne
Här uppe i Norr (Luleå) sååå är de mulet och blåser nästan så att de är till att börja regna igen..
Hade tänkt gå ut med katterna men de får bli nån annan dag…
Lika härligt i Tyresö och jag har passat på att höststäda tomten och katterna njuter av det sköna höstvädret. Matte har också passat på att ta lite fina höstbilder på katterna.
Här kommer en på mitt pälsmonster Dumle.

Vilken underbart fin bild Sissi och en riktigt snygg katt dessutom. Ska du följa Yvonne och hälsa på till veckan så du kan fota mina vildingar? Har försökt i flera dagar men de är ju inte stilla en sekund.
#9 Kan bara tisdag, fredag eller helgen nästa vecka men helst helgen då jag jobbar så sent om kvällarna. Eller en snabbis i dag kanske, ska höra med Yvonne.
Visst är han fin Dumle, hur mycket päls som helst. Så trist att jag missat nästan alla utställningar i år pga av att jag väntat "kattungar" sedan i juni…suck.
Kram på dig
Sissi

Ja ni kan ju komma förbi en snabbis idag om ni får tid, skulle bara vara roligt.
I dag är det återigen en sådan där härlig höstdag i Stockholm. Klarblå himmel, strålande sol och +11 grader. Är det lika fint väder i resten av landet?
#12 Mmm… det är jätte vackert med solen men jag tycker faktiskt att det är kallt…brrrr. Fast jag har ett flertal gånger under dagen sagt att jag skulle vilja vara hemma och fotografera katterna i det fina höstvädret. (Gissa om jobbarpolarna tycker man är knäpp)

Vi har också haft ett kanonväder, men eftersom man suttit på jobbet har det inte blivit något kattfotande. Får hoppas helgen blir bra.
Mvh Bengan
Dagen är slut och mörkret sänker sej över Kilsmo. Har varit ute i det fina vädret och krattat lite samt tagit in dom sista pelargonerna. Ikaroz gjorde mej sällskap ett tag och tyckte det var jätteroligt att fånga löv. Hoppas helgen blir lika fin så att ni som jobbar i veckorna får njuta. Mvh Laila.