Lite lustig kan man tycka
Hejsan!
Jag har en norsk skogskatt-blandning .. han är mest skogskatt eftersom han är långhårig. Men han är ute mycket och är allmänt lustig. Han aktar sig inte för bilar , är oftast inte så "gos-sugen" som katter brukar vara, men är det bara jag som irrar när jag säger att han är lustig?
Har tyvärr ingen bild
Elin
putt

Hej du !
ja, om du tycker att din katt är mest skogkatt ,då är han nog det bara till utseendet ,skogkatten är nämnligen mycket social och gosig älskar männinskor och mycket kelig och lek (kanske därför han inte aktar sig för bilar) ,ta och läs lite om rasen
och tycker du att han är lustig så kan det ju bero på att den är ju inte renrasig och du vet ju inte beteendet på hans ena förälder som då inte är skogis
lycka till
/Annette
#2 alla skogkatter är inte sociala, gosiga och älskar människor, kel och lek. min är inget av det och jag vet fler som är som min…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#3 vilken otur du haft det då jag har 8 st och alla är mycket sociala och keliga ,lekfulla ,ja som en skogis ska vara
lika så avkommer jag sålt och deras barn och barnbarn osv….
/Annette

#3 Min erfarenhet är att Skogkatter är mycket sociala, sällskapliga och gosiga. Gillar att ligga i knät framför tv:n och bredvid en i sängen. Om dom INTE varit det skulle jag aldrig suttit här med 8 st idag:)) Dock gillar dom flesta att använda sina egna ben istället för att bli omkringburna. Tråkigt att du fått en katt som inte är social och gosig.
/Sylvia
Min kan ligga brevid och bli klappad en stund om man hämtar henne, men helst ligger hon högst upp på klöspelaren och sover. Leker gör hon nästan uteslutande nattetid med huskatten så jag knappt kan sova;) sån har hon varit hela sitt 4-åriga liv men vi älskar henne och skulle aldrig vilja byta bort henne. kanske blir hon gosigare när jag kastrerar henne efter alla storhelger som kommer 
/Ingalill
Haha, bara för jag sa att hon inte var lekfull fick hon ett tokspel och rejsade runt hela lägenheten och svingade sej i klöspelaren
tur att den sitter fast mot taket;)
/Ingalill
Hehe joo han kan va en goshög då kommer han fram och kurrar i högan skyn och trampar med sina vita tassar . Men den saken händer inte så himla ofta då men. .