Bijou

En sötnos och busfrö 
Tur att du hittade kamerakabeln.
Kram, Ingela

vilken snygging! älskar svartpaddor,)

Läcker tjej 
Fortfarande väldigt vacker och lika färgsprakande som när hon var liten!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tack ska ni ha! :)
Håller med om att hon har mycket vackra färger, och fina tofsar! Fortsätt du träna att fotografera henne, så får vi se fler bilder framöver
.
Susanna

#8 Jadå, jag ska öva 
Bijou är en såååå vacker hona, vilken otroligt fin teckning. Det ska bli spännande få följa hennes utveckling i framtiden och era Planer för henne.
*Kram* Eva-Helen

Tack snälla Eva-Helen för dina vänliga ord om Bijou! 
På sista bilden i min andra tråd med bilder på henne & syrran Aurelie (som Gunilla tog), tycker jag Bijou är fin.
Det blir några utställningar till. Sen får vi se. Men jag parar nog Tiffy först, för hon är så "halvlöpig" trots p-piller.
Kram Nina

Nu behöver jag inte vara orolig för Bijou längre. Hon gick ju ner i vikt då Aurelies matte passade henne, inte för att hon inte trivdes (hon hade det jättebra där) men pga att Aurelie puttade undan henne lite då hon åt. Bijou gillar inte att äta från samma fat eller matskål som andra eller att någon försöker ta maten från henne. Då blir hon störd och så går hon därifrån och äter inte. Så därför hade hon gått ner i vikt från 4 kilo till 3,6 kilo.
Men nu har jag fått henne att öka i vikt igen till 4,1 kilo så nu känner jag mig lugn igen för henne. Jag tror hon ligger rätt bra till viktmässigt för sin ålder. Hon är ju en lång, högbent, fertil tonåring. Men hon har ingen dålig benstomme. Det är bara det att hon ser lite tunn ut "kring midjan/på mitten", fast det är kanske för att jag jämför med hennes rultiga mamma. Ingen jag frågat har tyckt att Bijou är för smal, så det är nog bara jag som oroar mig i onödan.
Hon fick ett lite fetare kattunge-torrfoder (Nutro Choice), grillad kyckling, rå köttfärs m.m. och det gjorde susen.

Hon ser jättefin ut!
Susanna

Tack Susanna! :)
Vacker tös!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Tack Jessica! :)

Skicka hit henne
snälla
hon skulle passa bra ihop med mina paddor
hon kan ju få gulla med Dogge då
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Hon har två mammor här som hon inte vill lämna (Tiffy och Nina)
och så farbror Diego. Vi vill inte vara utan henne. Hon är full av upptåg & skojiga lekar och SÅ kärleksfull 

din tjej är jätte vacker,älskar paddor
/Annette

Tack Annette! :)
Kan bara hålla med fg talare, hon är ett riktigt praktexemplar av sorten "paddor". Fantastiskt fina färger och en härlig look!
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tack Sissi! :)

Hon är jättefin padda,har kollat på henne många gånger
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Tack! Ja, det är fint med färgstarka paddor.