Nå har de kommet!
Breeze sine kattunger kom på morgenen og de ble 3 kattunger. 1 jente som skal hete Oda oppkalt etter datteren til Eva/Migotos som har oppdrettet pappaen til kullet IC (N) Migotos Alvin NFO n 03 24.
Oda er n 09 23 eller 24. Hun har fått en søster som heter Olaug og hun er n 09 22 og til slutt overraskelsen en gutt n 09 23 eller 24.
Alle har det bra og ammer mamma Breeze 
Legger ved et bilde av Oda først.

Grattis till kattungarna :)
Grattis till de vackra kattungarna, ska bli spännande att följa deras utveckling.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Grattis! Vilken tur att det i alla fall blev tre kattungar!
Susanna

Tusen takk!

Grattis! De ser jättefina ut. Lycka till med dem :)

Grattis! Ser SUPER fina ut! WOW!!!! skicka dem via epost till Umeå ;)

Stort grattis, och lycka till med dem
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Takk skal dere ha! Jeg er veldig fornøyd med dem. Men småtassere må en jo bare bli glad og og like uansett 
Gleder meg til å se dem vokse seg til!

Stort grattis Julie! Jag vet vad spänd du har varit! De ser verkligen fina ut och det ska bli väldigt spännade att följa dom. Ser fram emot måååånga bilder
Jag tassade in på din sida och de är underbara.
Men redan bokade
eller reserverade.
Många reserverar inte kattungarna förän de är 6 veckor ,men det är kanske olika.
hur som helst så är de jättefina och hoppas att de som reserverat dom inte ändrar sig.
Iså fall
kan du höra av dig till mig som inte skulle ha någon mera kisse.
kram Anna

Hei!
Det kan jo godt være at de blir ledige igjen. Men jeg tror nok ikke jentene blir ledige. begge som har meldt interesse har sendt mange sms`er og er veldig ivrige. Gutten er jeg mer usikker på så vi får se

Stort, Stort Grattis
Dom ser väldigt vackra ut! Blir så spännande att följa
Vi och morfar Garion hälsar
Stort Grattis!
/Marja-Leena
Grattis till kattungarna 

Ett stort GRATTIS till kattungarna! //Kaisa

GRATTIS Julie till en mycket fin kull! Ska bli spännande att följa dem. Ge Breeze och bebisarna en puss från mig.
Kram Elinor

Takk skal du ha Ellinor! Breeze vil alltid ha susser

Grattis till de fina småttingarna!!! Verkligen kul att Alvin fick bli pappa en gång!

Grattis til de små=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Takk igjen! Ja jeg er også glad for at vakre Alvin fikk kull etter seg. Jeg er glad han rakk 2 kull før han ble kastrert.

Grattis Julie till 3 sötnosar!! 
Både Breeze & Alvin är mycket vackra katter så det skall bli spännande att följa dina små.
Hälsningar Merlyn

Takk Merlyn! Ja Alvin har mange sett på utstillinger og han er så vakker! Breeze har gitt så flotte avkom i sine to tidligere kull, og det ser ikke ut som om dette blir noe dårligere

Ett stort grattis till en mycket vacker kull
/Theresa