"hämta bebis sjukan"...
Imon ska jag åka till Sylvia som har Little L´s och hämta min lilla Chiquita.äntligen
! fick ju hem en dotter efter min hane Leo förra fredagen som är 10 dagar äldre bara så jag hoppas dom finner varann..
. hon är en sån snygg o go tjej! e så tacksam att jag får äran o äga en av hennes skogisar..hon har verkligen bara kanonkatter!!
S*Winsnes Wilda

Gratulerar till den vackra donnan.
/Mia
Jättesöt:)
Åhhh det är både härligt och jobbigt samtidigt…oså går ju tiden så långsamt.

Åååh vad avundsjuk jag blir!
Grattis & lycka till med din nya prinsessa!!!
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Halloj Sylvia & Camilla, Grattis Camilla till em mycket fin tjej och jag vill bara önska er en trevlig dag idag.
Vi ses nästa helg 
Kram Merlyn

lycka till camilla med tösen och vi höres kram åsa
Tack alla! jag är såå kär i denna tös och hemfärd o presentationen här hemma har gått över förväntan
.tyvärr så blev det nåt fel på minneskortet när jag skulle föra över bilderna från hemfärden o videon med mötet med leo
..
men hon är så cool! inte ett fräsande från varken henne elr dom andra.. ett foto på henne och mimmi fick jag dock..ser dock ut som mimmi tror hon e middagen ha-ha!!
S*Winsnes Wilda

#7 jättefin e hon. hoppas du haft en bra vecka. jag har varit i stockholm på mässa annars så e det lugnt. vi ses ju snart på utställningen. vad kul det ska bli
åsa
Vacker visst, men den höga öronplaceringen och rufismen stör helhetsintrycket för mig.
Ja man kan inte gilla alla katter…tur att jag gillar henne som hon är iaf..
S*Winsnes Wilda
Du har nu fyra underbara skogisar och det är du värd min vän. Hoppas allt går bra på utställningen. Hör av dej efteråt. Må gott!
Kram Laila.

Hon är helt otroligt vacker;)
Lycka till med tjejen.
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Grattis till en jätte fin liten tjej!
Lycka till med den fina tjejen!
/Marja-Leena
Tack alla!!
S*Winsnes Wilda
Du är varmt Välkommen, vi väntar på dig. Både tjejen och jag.