God Middagtråd
Tänkte att jag skulle säga God Middag till alla som är inne på Skogkatt iFocus. Missar alltid både GodMorgon och Godkvälltrådarna så jag tänkte att det var dags för en Middagstråd. Själv har jag nu kommit hem ifrån jobbet efter en lång arbetsvecka. Hunnit dammsuga (mycket hår vart det). Och sen har jag kammat och klippt allas klor. Duktig jag har varit vaa? Nästan så man förtjänar ett glas vin ikväll? Vad har ni själva gjort idag? /Sylvia
Suck jag jobbar……Slutar sent i kväll och upp tidigt i morgon bittia. Hemma har vi kräksjukan så visst låter det skoj

Sitter hemma i förkylning… Tror nog att jag skall kurera mig med en stabbig wirrepinne i kväll… *Snörvel* Blev smittad på Skogkattsmästerskapet i söndags.

God middag…
Här puttrar lasangen i ugnen och det mesta är fixat inför utställningen i Timrå (MEK) imorgon. Utställnings nerven börjar göra sig till känna. Det ska bli jätte kul
Lycka till imorgon! Men det går säkert kanon! /Sylvia

Tack Syllan
Godmiddag Syllan och alla andra! Jag tycker du har varit så duktig att du gott och väl kan ta två glas vin =), det där är mycket mer än jag fått gjort här hemma. Sitter här och låtsas att det finns hur mycket tid som helst att ta itu med bl.a dammsugning…nåväl, proritering nr 1 är att ta bort Chastins stygn efter kastraktionen, det är dags idag. Har en förkylning som nog är på väg att ge med sej, så jag hoppas att hostan håller sej undan med för nu följer två spännande dagar i Uppsala och det vore pinsamt att sitta där och hosta.. tips om hur jag kan hålla den stången mottages tacksamt!
Maja

God middag…
Middagen klar… sitter och väntar på att resten av familjen ska komma hem. Ute är det härligt sensommarväder… och Bowie sjönger från sterion… och fyra härliga ulltussar som springer runt fötterna på en och piper och ska upp i knä… nää, de klättrar upp och hjälper mig att skriva… i går fick de för första gången komma ut i "lilla" kattgården. Tuffa Molly klättrade som om hon aldrig gjort annat.
Ha en trevlig kväll
/Kristin

ojoj, där ser man ..va duktig hon är :) jätte fin bild på en jätte fin flicka;)