Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett31-om-sajten-om-ifokus
Läst 1016 ggr
LittleL
0

Irriterad!!

Jag blir så trött på att det ska vara så svårt att behandla alla lika på ett allmänt forum! Jag skrev nyss en tråd som jag döpte till "Till salu", men jag valde att lägga den i "Kattungeprat" för att se om man kanske skulle få några kommentarer. Trots allt så är det en riktigt snygg katt. Men då går någon in och låser tråden direkt?? Utan att flytta på den till rätt ställe.

Tydligen är det så att om man bara inte i rubriken antyder varför man skriver inlägget så låser ingen den heller. Sen kan man istället skriva att katten/kattungarna är till salu i inlägget, och alla kan kommentera katten.

Varför låser ni inte sådana trådar? Eller flyttar dom till rätt ställe?

kerstin2181
0

Ärligt talat Sylvia, så har jag inte en aning, tror att till salu, ska låsas, om det står i den övre texten, jag måste även jag fråga om dettaSkäms

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

Ja jag tycker också det är lite konstigt för min tråd låstes också men det finns flera stycken med samma syfte som fortfarande inte är låsta.

Mvh Margona

Labolina_73
0

Ja det är konstigt men samtidigt så är det ju massor av trådar här så det är ju lite svårt säkert för sajtvärdarna att hålla reda på alla..

Men viist är det dumt,,, vore ju mycket bättre om dom som har katter till salu lägger dom under just till salusidan,, och inte skriva det i inlägget.. Ibland kan man ju givetvis råka lägga den fel.

//Linda

Juliette-
0

Visar du bilder på dina små och frågar vad folk tycker och vill ha en tråd med kommentarer så ska huvudsyftet med tråden handla om hur katten ser ut eller liknande.. men nämner du där att kattungen är till salu eller så så tar jag inte det som en ren säljtråd. Speciellt inte om du även tar med resterande av kullen där det även finns sålda. Men när du skriver i rubriken "Till Salu" är ju ditt syfte en ren säljtråd så har jag uppfattat de.. skillnad. Inte tror jag det är för att jävlas precis..sen om dom glömmer flytta tråden tror jag bara är en miss det är människor som sitter på denna sajt och dom kanske missar ibland med, du har ju själv "jobbat"på denna sajt och borde veta

Kronängens
0

Förstår att du blir irriterad, Sylvia. Han är hursomhelst bedårande vacker. Jag är kär i honom! Han är sååå superfin! Tyvärr ska vi inte ha någon mer katt. Gråter

ariel
0

Hur som så är han superfin,hoppas att ni finner det rätta hemmetFlört

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

SillyZones
0

Som någon här skrev så är vi bara människor som driver det här forumet. Du som varit Medarbetare borde ju veta hur reglerna ser ut för annonsering av kattungar. Det görs i låsta trådar. Nu råkade jag missa att denna tråden låg i fel grupp. Men det är helt oväsentligt, eftersom den skulle låsts eller plockats bort ändå.  Annonsering görs via att man skickar in sin annons till Sajtvärd eller Medarbetare som publicerar och låser tråden. Hädanefter plockarjag bort alla trådar angående kattungar till salu som man själv lagt in.

/Jessica, Sajtvärd

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Ixatrixa
0

Jag tycker det är hemskt tråkigt att denna regel blivit av och egentligen kan jag väl tycka att det borde vara valfritt om man vill ha kommentarer om sina kattungar eller inte. Det är ju faktiskt valfritt om man vill besöka trådarna eller inte.

Kanske en ny omröstning om detta vore lämpligt?

SillyZones
0

Denna regler ligger kvar sedan tiden innan jag var Sajtvärd, för att "folk" ville ha det så. Men okej, vi kan ta en omröstning om detta.

/Jessica, Sajtvärd

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt