Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 848 ggr
annise
0

trimskiva

hejsan alla kattälskare.

jag ska på utställning 2 november i göteborg och berättar att jag kommer att ta med mej trimskiva som jag börjat att tillverka så är ni intresserade så pm mej

gör i 2 olika storlekar

75x30cm

75x38cm

hör av er om ni blir nyfikna på pris och färg på tyget

gör i lite olika färger just nu i lite grått tyg

men hör av er om önskemål.

mvh åsa

blondifire
0

ehhh…upplys en lätt korkad blondin….vad är en trimskiva??Skämsbild?

S*Winsnes Wilda

annise
0

ok ursäkta hehe

en skiva man hakar fast i utställningsburen så man kan ha att kamma och förbereda sina katter.

jag har gjort en till mej på 38cm och mina e rätt så stora så det var därför jag valde den storleken till mej. mvh åsa

blondifire
0

aha!! då fattar jag vad du menar..SkämsFlört jag är intresserad,PMar dig.. ska oxå dit..

S*Winsnes Wilda

annise
0

ok va bra då tar jag med mej några dit.kul då ses vi där. kram åsa

annise
0

nu har jag gjort en till utställningen kommer med foto sen.

åsa

annise
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer en bild och det är den gråa modellen och så har jag även gjort hylla som man kan köpa till

åsa

annise
0

en hylla

annise
0

närmare till att se tyget

kerstin2181
0

Jag gav 100kr på utställning för min, det ångrar jag inteSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

annise
0

nej det är jättebra att ha när man ska kamma och feja med sina katter och när man inte kammar så kan man ha ex kaffekoppar som ett bord också.

#9vilka mått i bred e det på den. jag vet att många innan har varit 30cm men jag har även 38cm har man en fullpälsad hane som tar lite plats så är det skönt att kunna lägga borstar och kam bredvid katten. den jag har på bild är såld plus jag gjorde en egen av detta tyg den e så neutral. men jag kommer  att sy andra glada färger. min mamma ska ställa och till henne gjorde jag rosa tyg med en hylla i samma tyg blev jättebra.

mvh åsa

LittleL
0

Min trimskiva är bara ca 30cm. Den räcker bra för dom lite mindre katterna. När katten blir större så funkar det ändå inte. När katten blir för tung så blir buren inte stadig. Tycker att dom gamla burarna som står direkt på bordet funkade bättre med mitt trimbord, När buren står på den rostfria botten så är det svårare att få skivan att sitta bra.

/Sylvia

annise
0

ok men jag får kika när jag ska dit hoppas det blir bra.åsa