Bilder på gäspande katter

Här har vi två serier med gäspbilder. :)
http://www.acc.umu.se/~jann/fotosida/Katter/Katternas%20egna/Loki/2006/2006-02-02/
http://www.acc.umu.se/~jann/fotosida/Katter/Katternas%20egna/Loki/2006/2006-04-14/

#18 Vilken bild!!
Fick mig ett härligt skratt!

#25 Hahaha, hon ser ju ut som ett livsfarligt monster! 
Vilka härliga bilder alla har

#22 Är du säker på att det är en gäspning? Jag tycker att det ser mer ut som att han lipar åt den som står bakom kameran. 
Ha ha ha så roliga bilder det fanns
33 var verkligen rolig!!!

Jag har roat mej me att leta upp gamla trådar som jag tycker e roliga. Den här va kul. 

Måste igen, fick till det igår
Mercury hatar att jagas av kameran dygnet runt, bläää
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Tutankhamun som liten bebis.. ;-)

//L

#21, Den var riktigt kul, håller med ser nästan inte ut som en katt!
Här kommer en på Japp när han var liten!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Chaplin som tycker matte är jobbig sista dagen, och vill sova istället för att fotas
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Jättefina bilder, men varför är det så få som lägger ut sina bilder direkt i inläggen? Då skulle det bli som en bilderbok!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Oj, det blev visst en "favorit i repris" såg just att Yvonne lagt ut samma bild 
#91 Det är nog fler än jag som inte vet hur man gör för att lägga bilden direkt i inlägget. Du får gärna berätta hur det går till.
/Christina

Bild direkt i tråden … så här gör jag
1. Skriv i tråden och bifoga fil med bild
2. Publicera kommentar
3. Klicka på "Jag vill läsa inlägget nu"
4. Inlägget visas
5. Klicka upp bilden - högerklicka på bilden och kopiera den
6. Klicka på Hantera inlägget
7. Klicka på Redigera inlägg - nu kan du regigera text och lägga in bild med högerklick "Klistra in"
Om bilden är för stor i inlägget - Markera bilden och dra inåt med pilen i något hörn …
Ta inte pilarna på mitten av bilden för då förvanskas bilden (blir för bred eller för smal … som lustiga huset)
8. Publicera inlägget igen
9. LYCKA TILL 

#95 Tack för instruktionen. Jag får prova det nästa gång 
/Christina

Här kommer S*Gunsmokes Blade, som är lite trött på fotandet ;)