Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 696 ggr
Humletassens
0

GLAD :-)

Efter 3v frånvaro så har vår gårdkatt kommit tillbaks SkrattandeGlad

Eftersom hon är 16år gammal så hade vi nästan förlorat hoppet att se henne igen. Det kan ju gå snabbt när dom är till åren.

Men idag såg jag henne komma över ängarna, jag välkommnades med mycket spinn och mycket tramp…den kärleken gör ont Tungan ute

Pippi

EddaM
0

Vad underbart=))) Kul att hon kommit hem igen=)

*kram* från oss

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Hella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad alltid skönt när de kommer hem igen och vilken beundrandsvärd ålder på damen.

Hon liknar vår stalllkatt Molly

(hade ingen bra bild)

kerstin2181
0

Förstår att ni saknat henne, vilken skönhetSkrattande skönt att hon visade sig igen, och ville ha massa gosFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sissi
0

Vilken lättnad!
Förstår att ni är glada över att få hem er vackra tjej.

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

vettan
0

Så härligt!!Glad

ariel
0

Åååååå uderbart;)När man tror att hoppet är ute så kommer hon  över ängarna,vilken känslaGladJättefin tjejKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Rhapsody
0

Åh så gott! Pussa på den gamla damen från oss!

/Lena

Wichita
0

Förstår att du är glad, vilken söt kisse. Har själv en huskatt så jag vet hur orolig man kan bli.

LittleL
0

Åh, så gott att "husägaren" är tillbaka.

/Sylvia

zealousnfo
0

Vad härligt!

Har hon "semestrat" hos någon annan några veckor? :-)

Humletassens
0

#9 Yepp, husägarn är tillbaka. Hon tom smet in i huset när Heli kom hem. Och det gör hon inte annars. För hon vet att det finns mycket större katter där inne.

#10 Ja, hon semestrar nånstans misstänker vi och hennes gamel matte. För hon är aldrig avmagrad eller så när hon kommer tillbaks. Så det verkar ju som hon får mat nånstans…eller så är hon en attans skicklig jägare Tungan ute.