Fremtidens DAMER!!!
Jeg har lyst til å se de fremtidige damene. De er like viktige som guttene
Det har vært mange tråder på gutta så kom igjen folkens få se deres vakre unge frøkner!
Her er min nye frøken (N) Tingoskattens Janne Kristin NFO n 03 23. Og hun får vikrelig hjertet mitt til å slå fortere. Sukk for en jente!!!

Roligt med en tråd för små tjejerna också, tyvärr har jag ingen liten hona men det var ena vackra tjejer ni hade att visa upp.
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#2 Takk, men det må da være noen der ute som har noen unge vakre damer????

#4 Åhh så vakker hun er!!! ja henne vil du nok få mye glede av og mange vakre avkom

#6 mamma mia, vilken skönhet, paddor är bara så mumsiga
lycka till med henne, vill ju gärna se henne på nån utställning
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

S*StarsHollow's Coraline 4 veckor tror jag kan bli något… på bilden sitter hon med sin mamma S*StarsHollow's Hope.

#6 En lekker padde. Skikkelige flekkepadder er så frekke i sin fargefordelig og gir dem noe ekstra
#8 ung liten frøken det der. Skal du beholde henne?

"10-11 to flotte paddekatter. Ser ut som om det er veldig populært med padder for tiden. Dette er en gruppe det er og vil bli enda hardere konkurranse i tror jeg.
"11 Lykke til på hennes første utstilling!

Här är S*Fridalas Kastanj som är nio månader och får förhoppningsvis sin första kull under 2009.
Susanna

#13 og 14 to lekre røde jenter. ikke fult så vanlig farge på damer.

#17 Lollo, vilken skönhet….

#16 Flott jente og uten hvitt. Spennende. det er ikke så mange av de heller.
"17 Gryd Hjertensfryd er en jente med rett navn. Du MÅ jo bare fryde deg i hjertet når du ser denne lekre jenta!!!!!!!!
#18 En vakker jente!! Flotte tufser på henne og fin fargefordeling.
"20 Hun likte jeg litt "løveaktig". Jeg må innrømme at jeg har mer sans for den barske skogkatten og ikke den forfinede søte. Jeg mener(min mening da
) at typen ligger i navnet. Det er skogkatt jeg/vi avler og fortell ikke meg at skogkatten satt på en grein på jakt på et ekron med søtt utrykk og fjonete pels og slank. Nei jeg ser for meg en med vilt årvåkent blikk, ørene lokalisert på lyder som paraboler som zoomer inn lyder, kraftig og muskuløs og en utrolig balanse og med et haleror. Litt romantisk bilde jada he he…
#21 Nok en vakker dame med looket. der ser en at selv om de har mye hvitt osv så kan de allikevel ha stolt holdning og ha skarpe looker!
#23 Igjen en praktfull jente og himmel for et sølv hun har…….
"24 Nydelig klassisk skogkatt med skarp look.
ja jeg syns disse damene lover godt for fremtiden
Legger ved en ung dame som jeg har beholdt fra mitt eget oppdrett Lysdis. Nok en padde …..

S*Crystal Forest´s Alpina a0922
Få se om hon får sin första kull i slutet av 2009.
Men först ska jag Hcm-testa henne.
Hon fyller snart 9 månder min lilla ros. Oj vad tiden går

Oj,så vackra honor
Förstår inte hur domarna kan välja ut nummer 1 av dem.
Gryd,Voulez-Vous,Xangria,Zemla 

Ni andra paddor också vackra naturligtvis.
//Inger
Där blev det knas
Vet inte vart ordet padda kom ifrån,men jag tittade väl för mycket på Vossan.

#29 så søt hun er. Det blir spennende å se hvordan hun vil utvikle seg!
#26 Jeg får ikke opp noe bilde av din hunnkatt. Er jeg dene enste eller…

# 31 Spennende jente
# 32 kjempesøt blåsølvjente!

#30 jag gör ett nytt försök då =)
Här finns det lite fler oxå 
http://hem.passagen.se/terese.k/Alpinas-sida-bilder.htm

#34 Se der ja der var hun. ser ut som en fin jente

#9 Nej, Hon ska flytta. 
Hon har en fantastisk benstomme.
Jag ser fram emot hennes utveckling.

S*StjärnSkogen's Fantasia 4 1/2 månad är tänkt som en avelshona iframtiden om allt går som man vill

Detsamma gäller för S*Drakborgens Aulikki Rautawaara
hon är nu 1 år och planer på min hemsida kommer

Hej!
Här kommer en bild av min vackra tjej S*Säterjäntan's Amorina
Fyller 2 år den 18 dec. Har inte haft nån kull ännu, men letar efter lämlig hane. En tjej med ett härligt temperament och bra linjer söker likasinnad kille. HCM-testad, önskar du är det också
Ser gärna fram emot en dejt på vårkanten
Nospussar till er alla intresserade

#37 Røde jenter ja de er sjeldne søt er hun!
#38 Herlig padde med sinna look
#39 nok en flott padde
#40 ååhh så flott svart og hvit jente. Fantastiske ører og hode på henne og skarp look
#41 Så nyyydelig mønster og farge en skikkelig varm bruntabby. Ser ut som om hunhar super pelskvalitet også. En ser det på måten den former seg etter kroppen på katten
#42 olala send henne til meg du he he..
Her er nok et bilde på min Janne Kristin. Såå vakker liten råtass…

Kanske denna "lilla" röda dam Windjammer kan bli nåt för framtiden. Hon är 6 månader och på bilden sitter hon bredvid sin far IC S*StarsHollow's Edmond. Vill bara tillägga att Edmond inte är nån liten kille.

#23 CH S*Nalle Puh's Voulez-Vous, fs 09 23
Måste bara säja att detta är en bland dom finaste damer jag sett
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

# 45 ja det er akkurat det hun ser ut som en panter. Elsker svarte katter, men de er som regel vedlig vanskelig å ta bidler av. man må som regel se de i virkeligheten. Nydelig hun jenta du beholder og veldig lik sin vakre far!
#44 flott rød jente.
# 47 Wow for en rødfarge!!! Lekkert!! Hun ser ut som en flott jente å avle med!
# 48 Kjempesøt

# 50 kjempefin!
# 51 ser ut som en nydelig jente!

#53, TACK.. Ja hon är en spännande hona med otroligt fina kvaliteter.. Lite skryt för egen del men det bjuder jag på
Vad otroligt vackra honor som jag tittat på under denna tråd, det ska bli spännande att följa och hoppas att man får se dem "live" framöver…
Trevlig helg, själv går jag på mitt skift 1600….

#56 WOW for en lekker jente! Har har du ører, hode og utrykk!!! Lekker!!!
#56 Fin jente, men jeg liker faktisk den andre jenta du presenterer bedre under 57. kanskje mindre ekstrem, men en flott harmoni og balanse i hodet! jeg tørr å skrive såpass til deg Monica siden vi kjenner hverandre
Klem Julie

#60 Åhh tusen tack, det var snällt skrivit om våran busiga och gosiga Izzie, som ska ställas nästa helg, blir spännande höra vad dom säger denna gång
Mvh,
Eva-Helen

Blev lite konfunderad över numren…? Tror att du menade att Hafrar var mer harmonisk?? Och det är klart att du ska skriva det du tycker 
/Monica

ja du har rett..jeg rotet 

Ja, då säger jag "tackar så mycket" ;-)

Många fina damer i denna tråd
Jag sparade en liten dam från vår andra kull efter vår Ester och S*Blecktrummans Soldier Blue (S*Vrethagens Honey Pie). Hon är nu 10,5 månad gammal och utvecklas positivt. Hon har en bra benstomme och fina längder. Får hoppas att utvecklingen fortsätter i denna anda, samt att vi förhoppningsvis hittar en bra hane som kompletterar henne framöver. Jag håller tummarna!!
Har inte fattat hur man lägger in bilder i inlägget, så jag bifogar en bild på vår lilla "Paj"
.

# 65 Ser ut som en fin sølvskilpaddejente dette!