Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 03-avel-genetik-uppfödning
Läst 716 ggr
skaujentas
0

Det kiler i magen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nå har jeg "skrytt" av kombinasjonen jeg har gjort på det norske forumet så da lager jeg en tråd her ogsåTyst

Jeg har nemlig har vært så utrolig heldig å fått lånt IC (N) Migotos Alvin NFO n 03 24 til min vakre jente S*Special Blends Breeze Evaflowin NFO a 22. Kullet blir født om drøye 2 uker. Ultralyd viste desverre bare 2 kattunger, men oi som jeg gleder meg!!!!!! Legger ved et bilde av den vordende mor Breeze godjenta mi!

skaujentas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har er faren til bebisene nemlig vakre IC (N) Migotos Alvin n 03 24!

skaujentas
0

jeg kan nesten ikke vente til de er født…..Tyst

Fitnesscats
0

Åhh så spännande kombination. Migots Alvin såg jag i Norge på VERAK utställningen, han gick mot min ena hane  CH S*Englaflickornas Sebek. Han är sååå super läckerKyss, stort grattis till dig som fått låna denna vackra gutt. All lycka till er.

Ha d,,

Eva-Helen

Ps. har ett fint kort på Alvin från utställningen kan skicka dig om du vill?

annise
0

åh vilka snygga katter

lycka till åsa

skaujentas
0

#3 og 4 Tusen takk ja jeg gleder meg så det kiler i magen som vi sier i Norge Skrattande

ariel
0

Lycka till med kullen,,har lite svårt att förstå norska,men lite förstog jagSkrattande

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Fitnesscats
0

#5 hihi, jeg kan snakke litt norskFlört.Bodde i Oslo i ca. 2 år, då jag jobbade som frisör, bodde i Grunnelökka( stavas annorlunda med norska bokstäver). Älskar Norge, men vi har norskt blod i familjen, så det är kanske inte så konstigt.

Ha d gott… Eva-Helen

LittleL
0

Grattis till dom kommande småttngarna och vad spännande det ska bli kul att se vad som kommer ut:))

/Sylvia

TessaW
0

Vad spännande!! Jag har sett Alvin några ggr på utställningar i Norge. Han är verkligen vacker!!!

Sagolika
0

Grattis till de kommande kattungarna! De blir säkert jättefina med så vackra föräldrar Glad

Kronängens
0

Grattis! Det blir nog finfina kattungar med de föräldrarna. Breeze har ju dessutom givit vackra kattungar förut. Jag kikade mycket på hennes kull med Restless Lynx.

skaujentas
0

Tusen takk alle sammen!!Skrattande

Det eneste som er synd er at det kun blir 2 kattunger. Skulle ønske det ivertfall ble 3 så jeg kunne ha stilt kull, men men..

Jeg skal være fonøyd om de blir født uten problemer og sunne og friske!

Glad