Fotografering igen...
Varning för bildbombning!
Ja då har man varit i studion igen och fotat kissarna! Kitty spelade svårfångad som vanligt, så det blev lite halvdana bilder på henne 
Charlie vägrade sitta still, men med en leksak i närheten så blev det lite enklare!
Jag kommer nog använda någon/några av dessa bilder i reklamblad för min studio, så ni får gärna säga vilka/vilken (eller ingen alls) som passar bäst!
Ni får gärna ge mig konstruktiv kritik! 

Fina bilder! Han har så läcker teckning! Jag tycker mest om sista bilden även om jag skulle ha inte skulle ha skurit den så långt upp. (Om du nu har skurit den)
Mvh/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Eh, oj, det kom många fler bilder! Ja, mitt inlägg ovan var riktat till bild nr 3
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

härliga bilder och läckra färg fördelningar på båda dina katter
/Annette

#7 & 9 tackar, ja bilden blev lite högt skuren, han tittade upp precis när jag tog bilden
Fint med hans ögon, men skulle varit kul att få med hans öron 
Slut på bilder för idag, förresten! 

# 11 Tackar!
Svårt att få med Damen Kitty på bild, hon brukar gömma sig när kameran kommer fram
Var kul att äntligen få med ett par bra bilder på henne! Charlie är lite av en linslus, trots att han har svårt att sitta still!

Charlie har alltid gillat kameran
men haft myror i baken
han är ju så döläcker i sin täckning, mums, och det är så underbart att få se alla bilder på honom, pussa honom från gammelmatte
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

# 14 Det ska jag! Han har somnat nu, sover som en stock. Borta bra men hemma bäst! 

härliga bilder. jag älskar att fota
annise

# 16 Tackar. Visst är det kul med foto! 

det är skitkul jag fotar både katter och modeller till mina smycken och det kan ta ett antal timmar. fast katter e svårare än människor. hehehe
annise

#19 hehe jo människor är enklare än katter! Fina smycken förresten!

tack så mycket. ja jag jobbar på det hehehe
annise

Fina bilder allihop men nr 3 var den som fick min uppmärksamhet. Häftigt när man ser att det är en skogis utan egentligen se katten:)) Du har lyckats fånga looken.
/Sylvia

# 22 Tack!
Men som #7 sa, så är den skuren lite för högt upp. Räknade inte riktigt med att han skulle titta upp precis när jag tog bilden 

Dags igen! Vart lite inspirerad av månadens katt tråden! Tog med Charlie och Kitty till en lugn liten strand på en av öarna här omkring (minns inte namnet). Kitty tog det hela med ro, vilket är högst ovanligt. Hon avskyr kopplet, men ändå gick hon runt helt lugnt och stilla och såg sig omkring! 
Charlie trodde nog han skulle badas eller något. Han gick inte i närheten av vattnet, och skulle bara tillbaka till husse eller matte. Ville in i bilen igen, läskigt med vatten tydligen 
I alla fall, konstuktiv kritik mycket välkommen!
Först ut charlie!

Lite mer närbilder hade varit kanon

# 31 Ska komma ihåg det till nästa gång 

Va fin han blivit Charlie, han påminner mig så mycket om sin Morfar "Dancer in the dark" som jag fött upp 
Tjejen och vovven är fina dom också 

// Nospussar till dom från Marita på S*Lohöjden`s

Alla bilderna var jätte fina, men fastnade särskilt för #34# då bakgrunden gjorde att du fick fram katten på ett helt annat sätt.

Tackar, jag gillar den nya bakgrunden. Gillar varma färger
Charlie passade väldigt bra framför den. När han satt still… Undrar jag om morfar hans var lika rastlös
Kitty och Kim är riktigt svåra att få på bild, Kitty gömmer sig för kameran och Kim ska fram och pussa på fotografen…
Bidrar med en bild från Ölands djur och nöjespark i somras. En tiger på jakt… tagen med min sambos (finyare här på ifokus) kamera. Med trasigt objektiv dessutom, satt fast i ut zoomat läge, men det gick ändå, hehe.
får se om ni kan gissa vad den har i munnen!

pussa kissarna, och vi syns snart

#40 pussar ska dem få!