Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 342 ggr
Anneli_G
0

Bilder i PS

Hej… jag ser alla dessa vackra bilder som är redigerade i PhotoShop men kan inte klura mig till hur man gör… nån som har nåt bra tips??

Carrocs
0

Har du kollat Webdesignskolan? Där finns massor med tips om hur man redigerar bilder i Photoshop.

Webdesignskolan

Anneli_G
0

Tack det skall jag göra…

Sissi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gå in på Google och sök på "photo shop tutorials på svenska", så får du fram en hel uppsjö med länkar till super bra sidor med exempel och anvisningar på hur man gör, som massa ambitiösa privat personer suttit och knepat ihop!

Tyvärr blir man aldrig fullärd när det gäller Photo Shop, då det finns miljoner olika kombinationer och lösningar på de mål man vill uppnå.

Ett tips som är guld värt är att gå in på inställningar och ändra antalet "ångra" möjligheter till typ 100 000…låter mycket, men det är det inte!

Att arbeta med bildhantering och Photo Shop är ungefär som att måla tavlor eller dyl. Mycket pill är det!!!

//Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

MyFriend
0

Min dotter skickar ett tips på en sida du hittar massor av tips till Photoshop, ska visst finnas till PSP också http://www.busbra.nu/

Anneli_G
0

Får sätta mig och leka lite med det där imorrn tror jag… Tack för hjälpen alla!!

Maria_a
0

Bara en varning, har man börjat leka i programmet är man fast HemlisRäcka ut tunganFlört