S*Kvarnstugans Zara
Jag och min sambo Håkan var i lördags hemma hos S*Kvarnstugans (Bittan och Uffe) och fick träffa både deras otroligt vackra katter samt deras superfina kull. Jag har kikat på Zara nu ett tag på deras hemsida och efter besöket igår så har vi nu bestämt oss för att köpa denna underbara flicka, hon är helt bedårande i mina ögon. Jag fastnade för henne på engång, men jag ville förståss få se henne först och jag är så glad att Bittan och Uffe är dom som vill sälja henne till mig och min sambo. Zara är så fin,
kändes så rätt då jag höll i henne i min famn,
hon kommer få det så bra hos oss, med våra andra katter.
Vilka underbara människor Ni är Bittan och Uffe, det kändes så naturligt med er, ni är så otroligt ödmjuka och jag ser fram emot nästa besök.
Mvh,
Eva-Helen S*Fitnesscats
Ps. Om Ni vill kika på Zara och hennes otroligt fina syskon, så länkar jag deras hemsida. 

Hon är verkligen jättefin, Lycka till med lilltjejen! //Kaisa

Oj oj, då har ni fullt hus snart, men jag förstår att ni inte kunde motstå henne, hon är underbar, och det är Bittan och Uffe med
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Grattis till den fina tjejen! Lycka till med henne.
mvh Nina

Grattis till den fina tjejen och lycka till med henne!
Kram
#1 Tusen tack Kajsa. Ja hon lär du nog få se på utställningar i framtiden. Hon är jättefin, hela kullen är helt underbara.
#2 Tusen tack Kerstin. Ja det kan man säga, men det ska bli såå mysigt. Ja, vilka underbara människor dom verkar vara.
#3 Tusen tack Nina, hon var bedårande, blev helt såld i henne.
#4 Tack vännen, du lär få väl vilja följa med på nästa besök som vi ska göra.
Tack allihop
Mvh,
Eva-Helen & Håkan

Hon är verkligen jättefin, och vad mysigt med ett nytt tillskott till familjen
. Visst är det roligt när man väl har fallit för en kisse, då går det bara inte att motstå…. Hon kommer få det superbra hos er! Boka in besök av oss när hon kommit sen
.
Kram Sofie & Johnny
#6 hihi, tack snälla Sofie. Ja det ska bli så mysigt. Vi såg att Ni också väntar tillökning i familjen, jätte grattis till er.
*Kram från oss*

Ja, vi kunde inte heller hålla oss
. Hade ju väntat på kattungar så länge så det kliade verkligen i fingrarna nu *fniss*. Ju mer jag spanade på min "utvalda" kissemiss ju mer ville jag bara att hon skulle flytta till oss. Å sen när vi hälsade på var det ju helt kört. Kärlek vid första ögonkastet
. Det är S* Svartträskets Otaria. Hoppas jag fick avslöja det för Martina..
Men Sofie vad är det jag läser ;)
Ska du gå från ditt svarta :P Spännande, och roligt!
Lycka till med eran nya tjej :)
/Michaela, S*Glömstaskogens
Du kommer inte att ångra dig Eva-Helen, hon är bedårande…både till utseendet och i tempramentet och Bittan och Uffe är bara sååå underbara bägge två.
#8 Detsamma kan jag säga till dig. Martina har helt underbara katter och är en otroligt kunnig och trevlig person hon med.
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Hm,jisses här bokas det kattungar hej vilt
Om jag inte hade så mycket att göra med mitt jobb och de kissar jag redan har så skulle jag nog skaffa en liten jag också.
jag vill inte att de ska vara i samma ålder ,då jag av erfarenhet vet att det är så svårt att mista dom oavsett orsak.
Eva-Helene: Snygg tjej du bokat
. Hon är släkt med dina killar va? eller har jag missuppfattat.Men du har kanske inte tänkt använda nån av dom till henne.
//Anna
#10 Tusen tack Sissi. Ja, jag är så nöjd med henne och Bittan och Uffe var helt bedårande även dom, kan inte bli så mkt bättre. Zara är helt underbar, kändes mkt bra då vi var där i Lördags hälsade på dem.
#11 Tusen tack Anna. Ja hon är släkt med mina pojkar. Om hon utvecklas väl, så kan jag inte använda mina pojkar, men det är bara bra, för jag vill inte använda bara mina egna pojkar och sedan är det inte säkert att dom är fertil när det isf är dags, det får framtiden och ödet utvisa och isf lånar jag en vacker hane till henne.
Mvh,
Eva-Helen S*Fitnesscats

#8 Självklart får du avslöja att Otaria flyttar hem till Er!
Har varit iväg igår och haft vårt 2:a veterinärbsök med sprutor och allt som hör till. Hon (och hennes syskon) var JÄTTEDUKTIGA
Just nu är det full fart på de små samt han som tror att han är katt (min Rottweiler Bozco
) Hon skickar mååååååååånga nospussar till Er.
Om Robin hinner ikväll så blir det nya bilder på de små
!
#10 Tack Sissi för de orden de värmer!!!!
Grattis till S*Kvarnstugans Zara! Jättesöt tjej från en helt underbar uppfödare!
Kram Martina
Grattis !!!!
Hon är underbart vacker Zara
Alla är fina , fast hon har varit fovvo nr 1 hela tiden
Kram yvonne

Grattis Eva-Helen&Håkan till eran sötistjej
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Grattis Eva - helen till en mycket vacker tjej
//Eva

Hon är jätte vacker! Grattis!